خبرگزاری کار ایران

سعی داریم تخلفات را کاهش دهیم؛

حسن‌زاده: کمیته انضباطی بدون طرفداری رای صادر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۲۰

ما با تلاش خود و رای‌هایی که صادر می‌کنیم سعی داریم تخلفات را کاهش دهیم و این امر زمانی اتفاق می‌افتد که باشگاه‌ها، بازیکنان و حتی مطبوعات به ما کمک کنند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اعلام رای بازیکن متخلف تیم استقلال تهران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در این باره گفت: بعد از اعتراض باشگاه استقلال برای رای اولیه جاسم کرار، کمیته انضباطی روز شنبه جلسه‌ای فوری را تشکیل داد تا رسیدگی‌های لازم برای این پرونده انجام شود.

وی در ادامه بیان کرد: باشگاه‌استقلال در خصوص برخی از موارد استنادی در دادنامه قبلی اعتراض داشت که با تشکیل این نشست ابهاماتی که در رأی قبلی وجود داشت رفع شد.

حسن‌زاده بیان کرد: به دلیل رفتار غیر ورزشی کرار طبق بند ۵ ماده ۶۶ آیین‌نامه انضباطی این بازیکن به ۳ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و همچنین پرداخت جریمه نقدی محکوم شد. امیدواریم با اعلام این رأی برخلاف گذشته، تنبیهاتی که در نظر گرفته شده است، سازنده باشد و موجب اصلاح این بازیکن شود.

وی افزود: این بازیکن زمانی که در تراکتورسازی تبریز بود و اکنون که در باشگاه استقلال بازی می کند، مرتبا رفتارهایی را از خود بروز می دهد که با موازین انضباطی همخوانی ندارد. امیدوارم در بخش انضباطی باشگاه نیز با رفتارهای نادرستی که از سوی بازیکنان صورت می گیرد برخورد شود تا از این پس شاهد کاهش تخلفات باشیم.

رئیس کمیته انضباطی درباره صدور دستور موقت این بازیکنان در بازی برابر گسترش تبریز گفت: با توجه به بند ۲ ماده ۳۲ آیین‌نامه انضباطی، رئیس کمیته انضباطی اختیار دارد تا برای رسیدگی و بررسی مشکلات، دستور موقت برای یک باشگاه یا بازیکن صادر کند. بر همین اساس به دلیل بررسی این پرونده و حساسیتی که وجود داشت زمان بیشتری نیاز داشتیم تا این پرونده را بررسی کنیم و به همین دلیل دستور موقت حضور این بازیکن را در دیدار روز جمعه یکم اسفندماه مقابل گسترش تبریز صادر کردیم.

حسن‌زاده در پایان گفت: برخی از مطبوعات نیز درباره این رأی مطالبی را مطرح کرده بودند که واقعیت نداشت. کمیته انضباطی بدون جانبداری و طرفداری رأی‌های خود را صادر می کند. ما با تلاش خود و رای‌هایی که صادر می‌کنیم سعی داریم تا تخلفات را کاهش دهیم و این امر زمانی اتفاق می‌افتد که باشگاه‌ها، بازیکنان و حتی مطبوعات به ما کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز