خبرگزاری کار ایران

خواهان شفاف‌سازی مالی هستیم؛

عابدینی: کفاشیان را مجاب می‌کنیم مجمع را برگزار کند / وتو یا تعویق‌ مجمع معنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۲۳

انشاءالله با جمع آوری امضا و ارایه آن به هیات رئیسه مسئولان فدراسیون را مجاب خواهیم کرد تا مجمع را در اسفندماه برگزار کنند.

عضو هیات‌رییسه فدراسیون‌فوتبال گفت: برخی اعضای‌مجمع فدراسیون‌فوتبال برای برگزاری مجمع در حال جمع‌آوری امضا هستند تا در قالب نامه‌ای تذکری به علی کفاشیان اعلام کنند جلسه مجمع‌فدراسیون باید اسفندماه برگزار شده و نباید به تاخیر بیفتد.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به اظهارات کفاشیان مبنی بر اینکه مجمع اسفندماه به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد و در سال‌آینده برگزار خواهد شد، گفت: وقتی در جلسه‌قبلی مجمع اعلام می‌کنیم طی ۲ ماه باید مجمع برگزار شود تا به ابهامات‌مالی فدراسیون رسیدگی شود نباید کفاشیان این تصمیم را وتو کند. آنها قرار است در این مجمع ابهامات‌مالی که قرار بود شفاف‌سازی شود را برطرف و به مجمع گزارش کنند.

وی ادامه داد: من هم نامه اعضای‌مجمع را برای برگزاری مجمع اسفندماه امضا خواهم کرد. به هر حال اعضای‌مجمع می‌توانند درخواست تشکیل جلسه فوق‌العاده آن هم بعد از ارایه در هیات‌رئیسه فدراسیون را داشته باشند. این حق اعضای مجمع فدراسیون فوتبال است.

این کارشناس مدیریت فوتبال خاطرنشان کرد: تاخیر در برگزاری‌مجمع برای کل فوتبال ما خوب نیست. وقتی ما حرفی را می‌زنیم، آن حرف در رسانه‌ها منعکس می‌شود و تصمیم می‌گیریم باید قاطعانه عمل کنیم. من خودم هم می‌دانم برای اعضای‌مجمع سخت است از شهرستان‌های مختلف کار خود را رها کرده و برای تشکیل‌ مجمع به تهران بیایند اما وقتی تصمیم گرفتیم ظرف ۲ ماه مجمع تشکیل شود تا به ابهامات‌مالی فدراسیون رسیدگی شود کلیه اعضا از آن استقبال کردند. این نشان می‌دهد اعضای‌مجمع مصر هستند تا شفاف‌سازی‌های لازم در ارتباط با مسایل‌مالی فدراسیون‌فوتبال انجام شود.

عابدینی تاکید کرد: خودم شخصا از علی کفاشیان در مورد اینکه چرا می‌خواهد مجمع فدراسیون را در سال‌آینده برگزار شود سئوال کردم. او اعلام کرد ما همه ابهامات‌مالی را که اعضای‌مجمع در جلسه قبلی مطرح کردند برطرف کردیم اما به دلیل فشار کار و اینکه در شب عید قرار داریم برگزاری‌مجمع را به بعد از عید موکول کنیم ولی بنده شخصا نمی‌توانم این نظریه را بپذیرم. البته باید بیینیم دیگر اعضای‌مجمع چه نظری دارند.

عابدینی درباره اینکه نظر او برای اعضای‌مجمع مطاع است و می‌تواند اعضای‌مجمع را به هر تصمیمی وادار کند، اظهار داشت: اعضای‌مجمع بخاطر ریش‌سفیدی بنده به نظراتی که می‌دهم احترام می‌گذارند و من مدیون اعضای‌مجمع هستم. امیدوارم به اتفاق دوستان به این جمع‌بندی برسیم که برگزاری مجمع به نفع فوتبال است.

عابدینی در پایان تاکید کرد: ان‌شاءالله با جمع‌آوری امضا و ارایه آن به هیات‌رئیسه آقایان مجاب خواهند شد مجمع را در اسفندماه برگزار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز