خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار نژادفلاح با اعضای شورای‌شهر و محمد رویانیان

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۱۸

پرسپولیس درحال حاضر به عنوان نماینده فوتبال ایران و تهران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. در جلساتی هم که با چمران و دبیر داشتم، مطالبی درباره مشکلات باشگاه را مطرح کردیم که آنها قول مساعدت به ما دادند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با مهدی چمران، حبیب کاشانی و علیرضا دبیر در شورای شهر تهران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژادفلاح صبح امروز سه‌شنبه در نشست‌هایی با رئیس و دبیر بودجه شورای شهر تهران و حبیب کاشانی درباره مسائل ورزش تهران و شرایط باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

نژادفلاح در این ارتباط گفت: باشگاه پرسپولیس در کنار آن که سرمایه فوتبال ایران است، برای شهر تهران سرمایه‌ای ورزشی و معنوی به حساب می‌آید. تاثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی تیم‌های بزرگ و پرطرفدار مطلبی است که مورد اختلاف نیست. طبعا شورای شهر و شهرداری تهران که روی کوچکترین مسائل شهر حساسیت دارند به سرمایه‌ای مثل باشگاه پرسپولیس نیز توجه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در حال‌حاضر به عنوان نماینده فوتبال ایران و تهران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. در جلساتی هم که با آقایان چمران و دبیر داشتم، مطالبی درباره مشکلات باشگاه را مطرح کردیم که آنها قول مساعدت به ما دادند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره دیدار با حبیب کاشانی خاطرنشان کرد: این دیدار دو جنبه داشت. حبیب کاشانی از یک سو عضو شورای‌شهر تهران هستند و از جانب دیگر در عرصه مدیریت باشگاه، پیشکسوت به حساب می‌آید. با توجه به این مسئله و تجارت ایشان که از مدیران موفق بوده‌اند، با وی دیدار کردم تا هم رخصت بگیرم و هم از مشورت‌های ایشان استفاده کنیم.

نژادفلاح که پیش از این دیداری هم با محمد رویانیان داشته، در پایان گفت: پرسپولیس خانواده‌ای بزرگ است و من باز هم از همه بزرگان این باشگاه رخصت می‌خواهم و امیدوارم با بهره‌گیری از تجارب این بزرگواران بتوانیم از مشکلات پرسپولیس کاسته و هواداران‌مان را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز