خبرگزاری کار ایران

هواداران قلب تیم هستند؛

تونی: برای پیروزی به مصاف نسف‌قارشی می‌رویم / آماده یک بازی سخت هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۵۴

می دانیم تیم نسف قارشی شش بازیکن خود را از سال پیش همراه دارد و سرمربی آنها نیز تغییر نکرده و البته فوتبال نیز در ازبکستان شرایط بسیار خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هدف اصلی این تیم در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا کسب پیروزی است.

به گزارش ایلنا، تونی اولیویرا در نشست‌خبری پیش از دیدار با نسف قارشی ازبکستان ضمن بیان این مطلب افزود: مشکلات زیادی برای تیم‌ها در بازی‌های آسیایی وجود دارد و شرایط برای همه تیم‌ها سخت است. ما هم در گروه سختی حضور داریم و این کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. با این حال ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به عنوان نماینده‌ایران در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و از این رو هیچ کوتاهی نمی کنیم.

تونی ادامه داد: می‌دانیم تیم نسف قارشی ۶ بازیکن خود را از سال پیش همراه دارد و سرمربی آنها نیز تغییر نکرده و البته فوتبال نیز در ازبکستان شرایط بسیار خوبی دارد. فردا کار بسیار سختی در ازبکستان داریم چراکه شرایط زمین و آب و هوا وضعیت بسیار سختی را برای دو تیم به وجود آورده است اما ما آماده بازی سخت هستیم.

وی درباره وضعیت تیم‌های مدعی در لیگ‌قهرمانان‌آسیا، اظهار کرد: تیم‌های شرق آسیا سرمایه‌گذاری بسیار زیادی داشته و بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارند و همیشه مدعی قهرمانی هستند ولی تیم‌هایی چون تراکتورسازی و نسف‌قارشی که بیشتر روی بازیکنان داخلی پایه گذاری شده اند از آیتمی به اسم انگیزه برخوردارند که شرایط مناسبی را برای شان فراهم می کند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره امکان حضور بازیکنان پرتغالی در تیم تراکتورسازی، گفت: همه فوتبال پرتغال را می شناسند، بازیکنان بسیار خوبی در این کشور حضور دارند و اگر باشگاه تراکتور بخواهد امکان حضور این بازیکنان در ایران نیز وجود دارد.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: این تیم همچون رئال‌مادرید بدون هواداران خود صفر است چون هواداران قلب تیم هستند. من هم هواداران را از صمیم دل دوست دارم و از علاقه آنها به تیم تراکتورسازی آگاهم، درست است شرایط سختی در بازی های آسیایی وجود دارد ولی قبل از بازی برنده و بازنده دیدار مشخص نیست، بنابراین باید بازی کنیم تا نتیجه بگیریم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گروه D لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با تیم های نسف قارشی ازبکستان، الاهلی امارات و الاهلی عربستان هم گروه است.

دیدار تیم های نسف قارشی ازبکستان و تراکتورسازی تبریز فردا(چهارشنبه) ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در شهر قارشی برگزار می شود. تیم نسف قارشی متعلق به شهر قارشی در ایالت کاشکادریو در ۵۲۰ کیلومتری جنوب شرقی تاشکند واقع است.

ایالت کاشکادریو دو میلیون و ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و جمعیت شهر قارشی مرکز این ایالت نیزبالغ بر ۲۲۲ هزار نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز