خبرگزاری کار ایران

عادل باید حد و حدودش را بداند؛

قلعه‌نویی: کرار نمی‌تواند به ارکان فوتبال ایران توهین کند / قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۴۹

کرار نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند. او باید در حد یک بازیکن صحبت کند. به هر حال مردم خیلی چیزها را خودشان می‌فهمند و متوجه قلم‌های آلوده و میکروفن به دست‌ها و آن افراد عمروعاصی شده‌اند.

سرمربی استقلال می گوید جاسم کرار باید حد خودش را بداند و در حد یک بازیکن اظهار نظر کند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی پس از تمرین تیمش در جمع خبرنگاران گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم یک نکته بگویم. از اینکه سازمان لیگ با تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کمال همکاری را دارد متشکرم و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

وی ادامه داد: من به خاطر دارم که در سال گذشته وقتی که ما با بوریرام تایلند بازی داشتیم، درخواست کردیم بازی ما با ذوب‌آهن به تعویق بیفتد اما قبول نکردند. به هرحال جای تشکر دارد که سازمان لیگ امسال با تیم‌های حاضر در آسیا همکاری می‌کند. اما درباره شرایط استقلال باید بگویم ما در حال حاضر هر دو هفته یک بار بازی می‌کنیم و حفظ شرایط تیم به همین دلیل کمی سخت و دشوار است. همین مسئله باعثشد نتوانیم برابر گسترش فولاد بازی همیشگی‌مان را ارائه دهیم. در حال حاضر شرایط‌مان خوب است اما وضعیت جاسم کرار واقعا برای ما جای تعجب دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که کرار در اظهاراتش از فسخ قراردادش با آبی‌پوشان خبر داده و انتقاداتی را متوجه کمیته انضباطی کرده است بیان کرد: کرار نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند. او باید در حد یک بازیکن صحبت کند. به هر حال مردم خیلی چیزها را خودشان می‌فهمند و متوجه قلم‌های آلوده و میکروفن به دست‌ها و آن افراد عمروعاصی شده‌اند. آن‌ها جوسازی که ایجاد شده را درک می‌کنند و می‌دانند که عده‌ای به دنبال این هستند که استقلال با امیر قلعه‌نویی نتیجه نگیرد. مردم اگر متوجه چنین چیزی شوند برای من کافی است و چیز دیگری جز این برای من اهمیت ندارد. حکم در مورد کرار هم همین است. قانون می‌گوید حکمی که تعلیق شده یا باید مجددا تایید شود یا باید کمتر شود. من قضاوت در این مورد را به مردم می‌سپارم و باز هم می‌گویم هر کسی جز من سرمربی استقلال بود، چنین حکمی برای استقلال صادر نمی‌شد.

سرمربی استقلال در ادامه و در پاسخ به این سئوال که کرار حملاتی را هم متوجه فدراسیون ایران کرده است و نظر او در این باره چیست، گفت: اینکه هر کس بخواهد توهین کند یا مسئله‌ای را مطرح کند قطعا صحیح نیست و باشگاه استقلال با آن برخورد می‌کند. من یکی از دلایلی که با آن قلم به دست‌ها و مسلمان‌های عمروعاصی درگیرم همین است که چرا ایران و ایرانی را کوچک می‌کنند؟ قطعا اگر کرار چنین کاری بکند، با او برخورد می‌کنیم. کرار باید در حد یک بازیکن صحبت کند و حق ندارد به ارکان فوتبال ایران توهین کند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلات مالی باعثشده هاشم بیک‌زاده در دو تمرین اخیر استقلالی‌ها حاضر نشود عنوان کرد: به هر حال ما مشکل مالی داریم اما داخل خودمان می‌ریزیم و این مشکل خانوادگی را بروز نمی‌دهیم و نمی‌خواهیم به بیرون برود. امروز با نظری جویباری صحبت کردم و به او گفتم که پیگیری کند و ببیند که بیک زاده کجاست و چرا به تمرین‌ها نیامده است.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که ماجرای شکایت او از عادل فردوسی‌پور چیست، بیان کرد: وکیل من در این باره پیگیری لازم را انجام داده و شکایت ما به دادگاه ارائه شده است. به هر حال هر کس باید حد و حدود خودش را بداند و اگر لازم باشد خودم هم به دادگاه می‌روم تا در این باره توضیحاتی ارائه دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز