خبرگزاری کار ایران

با گل‌دوم شیرازه ما از هم پاشید؛

لادروپ: شروع ناامید کننده‌ای داشتیم / فکر نمی‌کردم با ۳ گل ببازیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۶۷

فکر می‌کردم پرسپولیس تیم قوی باشد ولی تصور نمی‌کردم با این‌قدرت مقابل ما ظاهر شود و با ۳ گل به برتری برسد و با اینکه شروع ناامید کننده‌ای داشتیم اما تلاش خواهیم کرد این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی دانمارکی تیم فوتبال لخویای قطر با بیان اینکه شروع ناامید کننده‌ای در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم گفت: فکر نمی‌کردم پرسپولیس این قدر قوی باشد و با این قدرت مقابل ما بازی کنتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میشایل لادروپ که پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: با این شکست شروع ناامید کننده‌ای در لیگ قهرمانان داشتیم و در واقع گل دوم پرسپولیس شیرازه تیم ما را از هم پاشید.

لادروپ افزود: من قبل از هر چیز این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم. ما در نیمه اول بازی برابری را ارائه کردیم ولی همه می‌دانند در فوتبال گل اول اهمیت زیادی دارد و وقتی گل دوم به ثمر رسید کار ما بسیار سخت شد. البته اعتقاد دارم شکست ۳ بر صفر خیلی سنگین بود و فاصله ما با پرسپولیس تا این اندازه نبود.

سرمربی لخویای قطر ادامه داد: به هر حال چاره‌ای جز پذیرش این شکست نداریم و باید آن را در بازی‌های آینده جبران کنیم. تیم ما ۴ روز دیگر در لیگ قطر یک بازی مهم مقابل السد پیش رو دارد و ما باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا درباره تعویض شماره ۶ ایم تیم که باعثشد شیرازه تیم لخویا از هم بپاشد، گفت: نه، اینطور نبود. ۲ دقیقه بعد از این تعویض یکی از بازیکنان ما مصدوم شد و من مجبور شدم او را تعویض کنم و همین مسئله برنامه تیم ما را بر هم زد.

لادروپ در بخش پایانی سخنان خود گفت: فکر می‌کردم پرسپولیس تیم قوی باشد ولی تصور نمی‌کردم با این قدرت مقابل ما ظاهر شود و با ۳ گل به برتری برسد و با اینکه شروع ناامید کننده‌ای داشتیم اما تلاش خواهیم کرد این نتیجه را در دیدارهای آینده جبران کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت۱۶:۳۰ مهمان بنیادکار ازبکستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز