خبرگزاری کار ایران

لخویا تیم دست و پا بسته‌ای نبود؛

انصاریان: برخی‌ از کوبیدن پرسپولیس خسته نمی‌شوند / برای درست کردن تیم باید آرامش حکمفرما شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۸۴

متاسفانه ما با یک برد تعریف می‌کنیم و بایک باخت همه چیز را خراب می‌کنیم. پرسپولیس باید در آرامش کار کنند، چرا اینقدر تیم را می‌کوبند؟

مدافع پیشین پرسپولیس معتقد است نباید در این مقطع درخشان را کوبید و مدام از او انتقاد کرد بلکه باید فضای آرامی را ایجاد کرد تا کادر فنی و بازیکنان بتوانند در آرامش کامل کارشان را دنبال کرده و به موفقیت برسند.

گفت‌وگوی علی انصاریان را با خبرنگار ایلنا در زیر می‌خوانید:

* بازی پرسپولیس مقابل لخویا قطر چطور بود؟
خیلی خوب بود. قبل از بازی هم گفته بودم که آسیا برای پرسپولیس خیلی بهتر از لیگ است چون پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد. این برد فشار را از روی پرسپولیس برداشت.

* قبل از بازی فکر می‌کردی پرسپولیس چنین نتیجه خوبی بگیرد؟
فکر می‌کردم پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد، چون دیگر نمی‌خواستند شرایط بدی را که در لیگ دارند در آسیا هم داشته باشند. لخویا هم خوب بازی کرد و تیم دست و پا بسته‌ای نبود اما پرسپولیس بهتر از حریف قطری ظاهر شد.

* حضور برخی پیشکسوتان در استادیوم، چقدر روی بازی خوب پرسپولیس تاثیر داشت؟
خیلی تاثیر داشت. اینکه مدام انتقاد کنند و تیم را بکوبند از نظر من خوب نیست. یکدست شدن پیشکسوتان و تیم خیلی به پرسپولیس کمک کرد تا بهتر بازی کنند.

* در این مقطع باید درخشان کارش را ادامه دهد یا بهتر است تصمیم دیگری بگیرند؟
بهترین راه این است که بگذاریم کار کنند. متاسفانه ما با یک برد تعریف می‌کنیم و با یک باخت همه چیز را خراب می‌کنیم. پرسپولیس باید در آرامش کار کنند، چرا اینقدر تیم را می‌کوبند؟ بدی ما همین است که مدام تیم را می‌کوبیم و کار را سخت می‌کنیم. فوتبال همین است و برد و باخت هست و برای درست کردن تیم باید آرامش حکمفرما شود. برخی‌ که اینقدر انتقاد می‌کنند، از این همه کوبیدن خسته نمی‌شوند؟ بهتر است دنبال آرامش تیم باشیم.

* بازی بعدی پرسپولیس در آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان است. این بازی را چطور می‌بینی؟
بنیادکار تیم خوبی است. من مقابل آنها بازی کرده‌ام. با این وضعی که پرسپولیس پیدا کرده، می‌تواند در ازبکستان هم خوب بازی کند و دست و پا بسته نباشد.

* پرسپولیس از این گروه شانس صعود دارد؟
باید داشته باشد، چون چیزی برای از دست دادن در لیگ برتر ندارد و باید تمام تلاش و تمرکزش روی آسیا باشد تا نتایج خوبی کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز