خبرگزاری کار ایران

کیفیت هجومی تیم خوب بود؛

یزدانی: شاگردان منصوریان هماهنگ نبودند / نفتی‌ها باید تغییر سیستم بدهند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۷۷

بازی هجومی نفت خوب بود اما عدم هماهنگی و اجرای دقیق نقشه‌های دفاعی و ایستایی بودن خط دفاع نفت نهایتا شکست را برای این تیم به ارمغان آورد.

ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان دلایل شکست نفت ایران مقابل پاختاکور ازبکستان را تشریح کرد.

داریوش یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شکست نفت مقابل پاختاکور بیان داشت: کیفیت بازی هجومی نفت خوب بود اما عدم هماهنگی و اجرای‌دقیق نقشه‌های دفاعی و ایستایی‌بودن خط دفاع نفت نهایتا شکست را برای این تیم به ارمغان آورد(بازی فوتبال یک بازی روند و فعال است و این شاید بهترین دستاورد این تیم جهت حضور در چنین سطحی است).

وی ادامه داد: به طور تقریبی کنترل بازی در اختیار نفت بود اما اصرار بیش از اندازه تیم جهت رسیدن به گل از پاس‌های مستقیم ایمان مبعلی مانع شد تا این تیم بتواند از بهترین ظرفیت ممکن خود بهره‌مند شود.

یزدانی همچنین متذکر شد: حضور دو هافبک کناری تکنیکی و دو مدافع کناری‌ تکنیکی به همراه سرعت خوب ذاتی آرزوی هر تیمی در لیگ برتر ایران است و با توجه به قدرت سرزنی قربانی و همچنین قدرت شوت‌زنی مبعلی و امیری بهترین راهکار تغییر رویه و شاید تغییر سیستم و بازی با ۳ مهاجم و استفاده از جناحین و ارسال برای قربانی یا استفاده از جناحین و کات‌بک و فراهم‌کردن موقعیت شوت‌زنی برای مبعلی و سایرین باشد.

یزدانی در پایان گفت: بازی مالکانه و گردش توپ در تیم نفت به خوبی انجام شد که می‌توانست نتیجه بهتری را برای این نماینده کشورمان در لیگ قهرمان به ارمغان بیاورد، اگر هدف‌گیری نفتی‌ها پشت دو مدافع‌کناری تیم پاختاکور بود که متاسفانه شاهد این اتفاق نبودیم و نخستین شکست در کارنامه نماینده‌ایران ثبت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز