خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛

فولاد ۱۰ نفره یک امتیاز از السد گرفت / اسکوچیچ روی نوار بدشانسی!

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۱۵

دیدار فولاد خوزستان و السد قطر از هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید تا فولادی ها نتوانند انتقام شکست فصل قبل را در خانه از السد قطر بگیرند و لیگ قهرمانان را با برد آغاز کنند.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و السد قطر از هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید تا فولادی ها نتوانند انتقام شکست فصل قبل را در خانه از السد قطر بگیرند و لیگ قهرمانان را با برد آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در اولین بازی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فولاد خوزستان و السد قطر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب فولاد ایران: علی سلیمی، احمد آل نعمه، مساریچ، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، ساسان انصاری، مهرداد جماعتی، یوسف وکیا، آلویز نانگ، اسماعیل شریفات

ترکیب السد قطر: سعد الدوساری، عبدالکریم حسن، خلفان ابراهیم، حسن الهیدوس، ابراهیم ماجد، یوسف احمد، جاسر یحیی، بلحاج، مسعب خدر، لی دونگ سو، علی اسداله

در این مسابقه که در حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر طرفدار فولاد و به قضاوت کیم سانگ هو از کره برگزار شد تیم فولاد در نیمه نخست ابتکار عمل را در دست داشت و حریف را که بازی احتیاط آمیز را در دستور کار داشت، تحت فشار حملات خود قرار داد.

تیم فولاد که پس از ۲ شکست پیاپی مقابل سپاهان و سایپا گام به لیگ قهرمانان آسیا و مصاف با صدرنشین لیگ قطر گذاشته بود از ابتدا با انگیزه و هجومی نشان داد. در دقایق ابتدایی این مسابقه محسن مسلمان و نانگ دو موقعیت گلزنی جدی را برای فولاد از دست دادند.

در ادامه فشار حملات فولاد حفظ شد اما مدافعین پرتعداد السد اجازه عبور مهاجمان فولاد و تهدید دروازه شان را نمی دادند. نانگ در دقیقه ۲۸ در عمق دفاع السد و درون محوطه جریمه صاحب موقعیت مناسبی شد ولی ضربه او به کنار دروازه رفت.

حملات فولاد از کناره ها در چند نوبت فرصت‌های خوبی را برای تیم اسکوچیچ مهیا کرد ولی مهاجمان فولاد در زدن ضربات آخر دقت عمل لازم را نداشتند تا دو تیم قبدون رد و بدل شدن گلی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم فولاد تلاش کرد تا از کناره ها و عمق دفاع السد به دروازه این تیم دست یابد که نانگ مهاجم فولاد در چند نوبت موقعیت های گلزنی خوبی را به راحتی از دست داد. در ادامه قطری ها با پاس های تک ضرب و کار گروهی هماهنگ تاحدودی جلو کشیدند و از لاک دفاعی خارج شدند.

مهدی بدرلو در دقیقه ۶۸ با دریافت دومین کارت زرد از داور مسابقه از بازی اخراج شد تا ۲۰ دقیقه پایانی را تیم فولاد ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. اخراج بازیکن فولاد باعثشد تا السد ابتکار عمل را بدست بگیرد و بازی را به تعادل بکشد. پس از چند حمله نصف و نیمه در دقیقه ۸۶ ضربه مهاجم السد به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

فولاد دقایق پایانی چشم به ضد حملات و استفاده از سرعت اسماعیل شریفات دوخته بود اما مدافعان پرتعداد السد اجازه خودنمایی به مهاجمان فولاد را ندادند تا سرخپوشان فولاد در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا تساوی بدون گل خانگی را کسب کنند.

در نیمه دوم داور کره ای به نانگ مهاجم و چاگو هافبک تیم فولاد کارت زرد نشان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز