خبرگزاری کار ایران

لالیگا در ایستگاه سوم؛

مصاف بارسا با سه‌ویا؛ رئال در دربی مادرید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۸

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم فوتبال بارسلونا به همراه اتلتیکو مادرید، ویارئال و رئال مادرید ۹ امتیازی هستند و صدر جدول را در اختیار دارند.

هفته چهارم رقابت‌های لالیگا از امشب با برگزاری ۴ دیدار آغاز خواهد شد که بارسا به مصاف سه‌ویا خواهد رفت و رئال نیز همشهری خود ویارئال را پیش روی خود دارد.

به گزارش ایلنا، در جدول رده‌بندی لالیگا تیم فوتبال بارسلونا به همراه اتلتیکو مادرید، ویارئال و رئال مادرید ۹ امتیازی هستند و صدر جدول را در اختیار دارند. تیم‌های رئال بتیس، ختافه و اوساسونا نیز در قعر جدول تلاش می‌کنند خود را از سقوط احتمالی در پایان فصل نجات دهند.

همچنین در جدول گلزنان لالیگا تا پایان هفته سوم، لیونل مسی از بارسلونا با ۵ گل زده در صدر قرار دارد. ایسکو از رئال، دیگو کاستا از اتلتیکو مادرید، پوستیگا از والنسیا و رودی از آلمریا با ۲ گل در رده‌های دوم تا پنجم جای گرفته‌اند.

برنامه بازی‌های هفته سوم لالیگا به این شرح است:

شنبه ۲۳ شهریور

اتلتیکو مادرید - آلمریا - ساعت ۱۸:۳۰

لوانته - رئال سوسیه‌داد - ساعت ۲۰:۳۰

بارسلونا - سه‌ویا - ساعت ۲۲:۳۰

ویارئال - رئال مادرید - ساعت ۰۰:۳۰

یکشنبه ۲۴ شهریور

گرانادا - اسپانیول - ساعت ۱۴:۳۰

ختافه - اوساسونا - ساعت ۱۹:۳۰

مالاگا - وایکانو - ساعت ۲۱:۳۰

رئال بتیس - والنسیا - ساعت ۲۳:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز