خبرگزاری کار ایران

سری A در ایستگاه سوم؛

بازگشت رسمی کاکا؛ جدال داغ اینتر و یووه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۵۹

در دیگر دیدار جذاب امشب میلان در حالیکه بار دیگر ریکاردو کاکا را در ترکیب خود دارد برابر تورینو صف‌آرایی خواهد کرد تا خاطرات سال‌های خوب گذشته را با پیراهن‌ میلان بار دیگر زنده کند.

هفته سوم سری A بدون شک تحت تاثیر بازی حساس اینتر و یوونتوس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ‌ هفته سوم سری A امشب با بازی حساس اینتر و یوونتوس به اوج حساسیت خود خواهد رسید چرا که جدال‌های این دو تیم همیشه جذابیت‌های فراوانی را به همراه داشته است. ستاره‌های تورین که این فصل کار دشواری برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارند باید در این دربی بزرگ ایتالیا نیز بتوانند با دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

اما در دیگر دیدار جذاب امشب میلان در حالیکه بار دیگر ریکاردو کاکا را در ترکیب خود دارد برابر تورینو صف‌آرایی خواهد کرد تا خاطرات سال‌های خوب گذشته را با پیراهن‌ میلان بار دیگر زنده کند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سری A ناپولی، اینتر، رم، فیورنتینا و یوونتوس با ۶ امتیاز در صدر قرار گرفته‌اند. همچنین میلان نیز با ۳ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد. در قعر جدول نیز تیم‌های کاتانیا، جنوا و ساسوئولو به دنبال راهی برای فرار از بحران هستند.

برنامه هفته سوم سریA به این شرح است:

شنبه ۲۳ شهریور

اینتر - یوونتوس - ساعت ۲۰:۳۰

ناپولی - آتالانتا - ساعت ۲۳:۱۵

تورینو - میلان - ساعت ۲۳:۱۵

یکشنبه ۲۴ شهریور

فیورنتینا - کالیاری - ساعت ۱۵:۰۰

هلاس ورونا - ساسوئولو - ساعت ۱۷:۳۰

لاتزیو - کیه وو - ساعت ۱۷:۳۰

لیوورنو - کاتانیا - ساعت ۱۷:۳۰

اودینزه - بولونیا - ساعت ۱۷:۳۰

سمپدوریا - جنوا - ساعت ۲۳:۱۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز