خبرگزاری کار ایران

با آرامش کار را دنبال می‌کنم؛

مارتینو: دقت لازم برای دادن پاس نهایی را کم داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۷۰

یک امتیاز برای تیم ما کم بود. البته من خیالم از عملکرد تیم راحت است و با آرامش کار را دنبال می‌کنم.

سرمربی آرِانتینی بارسلونا تاکید کرد که خیالم از عملکرد تیم راحت است و با آرامش کار را دنبال می‌کنم.

به گزارش ایلنا، جراردو تاتا مارتینو پس از توقف بارسا در پامپلونا مقابل اوساسونا در کنفرانس خبری گفت: با توجه به تلاش‌هایی که بازیکنان در زمین مسابقه انجام دادند، یک امتیاز برای تیم ما کم بود. البته من خیالم از عملکرد تیم راحت است و با آرامش کار را دنبال می‌کنم.

وی ادامه داد: می‌دانستم اوساسونا می‌تواند در ضد حملات خطرناک باشد ولی ما در زمینه تدافعی سختی نکشیدیم.

سرمربی آرژانتینی در مورد خطاهای بازیکنان حریف روی نیمار گفت: من با داور خط نگهدار در این باره صحبت کردم. در صحنه‌های مشابهی داور کارت نشان می‌داد. من هم در نیمه اول گفتم که باید به خاطر مصدومیت سیسی، وقت اضافه بیشتری برای نیمه اول اعلام شود. در نیمه اول نتوانستیم پاس‌های نهایی دقیقی را بدهیم. مارتین مونتویا به خوبی در عمق نفوذ می‌کرد و فقط دقت لازم برای دادن پاس نهایی را کم داشتیم. در نیمه دوم ۴ موقعیت بارز گلزنی داشتیم و به تیم حریف فرصت ضد حمله ندادیم و اصلا از تلاش دست نکشیدیم.

سرمربی بارسا در مورد تعویض چابی و کم بازی دادن به مسی نیز گفت: فکر کردم در جریان بازی یا چابی یا اینیستا را باید از زمین بیرون بکشم چون آنها اخیرا برای اسپانیا هم بازی کرده‌اند. تصمیم گرفتم چابی را تعویض کنم چون او بیشتر بازی کرده بود. لئو را وارد زمین کردم چون می‌خواست ۲۰ دقیقه‌ بازی کند. نگران بودم در بازی تیم مشکلی پیش بیاید ولی این‌طور نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز