خبرگزاری کار ایران

دیکتاتوری روی نیمکت نیستم؛

گواردیولا: مقابل تاریخچه بایرن، فرد کوچکی هستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۰۹

در بایرن هم باید موفق شوی و در غیر این صورت تو را اخراج می‌کنند. راز موفقیت تو باید این باشد که بتوانی تیم را مثل یک خانواده متحد نگاه داری. این گروه از بازیکنان سبکی متفاوت از بارسلونا بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ تاکید کرد که قصد ندارد بایرن را مبدل به بارسای جدید کند.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا با بیان این مطلب اظهار کرد: بایرن مونیخ تاکنون موفقیت‌های زیادی را به دست آورده، چرا باید از تیم دیگری کپی‌برداری کنیم.

وی ادامه داد: ما تاکنون عملکرد خوبی داشتیم ولی همیشه می‌توانیم بهتر باشیم. هدف من حفظ سطح تیم در فصل گذشته است. من در مقابل تاریخچه بایرن، یک فرد کوچک هستم. ذهنیت در بایرن متفاوت است و سبک بازی و جو حاکم بر باشگاه و فرهنگ و بازیکنان این تیم متفاوتند. آنها بازیکنان خاص خود را دارند.

گواردیولا افزود: در بایرن هم باید موفق شوی و در غیر این صورت تو را اخراج می‌کنند. راز موفقیت تو باید این باشد که بتوانی تیم را مثل یک خانواده متحد نگاه داری. این گروه از بازیکنان سبکی متفاوت از بارسلونا بازی می‌کنند چون تعبیرهای فوتبالی متفاوت است.

سرمربی باواریایی‌ها تاکید کرد: ما باید تماشایی بازی کنیم و مردم را راضی نگاه داریم. کلید موفقیت در این نیست که همیشه موفق باشی و همیشه قهرمان شوی، بلکه در نحوه کسب این موفقیت‌هاست.

وی همچنین در آنالیز اوضاع کنونی رئال مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو گفت: نمی‌توانم به صورت عمقی به قضاوت بپردازم ولی کارلو یکی از بهترین سرمربیان دنیاست و عملکرد خوبی دارد.

گواردیولا همچنین با اشاره دلخوری روبن از وی گفت: در بازی با ماینتس من تصمیم گرفتم مولر پنالتی را بزند و در بازی بعدی مقابل ویکتوریا پلژن ترجیح دادم روبن ضربه را بزند ولی او توپ را به ریبری داد. شاید آماده زدن ضربه نبود. من دوست دارم به بازیکنانم آزادی بدهم. من یک دیکتاتور روی نیمکت نیستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز