خبرگزاری کار ایران

تمرکزم روی تیم ملی است نه توپ طلا؛

رونالدو: هیچ بازیکنی نمی‌خواهد جام‌جهانی را از دست بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۴۲

الان به سوئد می‌رویم تا با تمام توان تلاش کنیم چون هیچ بازیکنی نمی‌خواهد شانس حضور در جام‌جهانی برزیل را از دست بدهد.

کاپیتان تیم ملی پرتغال که شب گذشته ستاره تیمش مقابل سوئد بود، گفت: گل خیلی مهمی زدم که ما را به پیروزی رساند. می‌توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم ولی در نهایت نشد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن تک گل سرنوشت‌ساز مقابل سوئد در دور رفت پلی آف جام جهانی ۲۰۱۴ اظهار کرد: باید از نتیجه بازی راضی باشیم، ولی روز سه شنبه نبرد تازه‌ای خواهیم داشت. ما با یک برتری حداقل گام به بازی سه‌شنبه خواهیم گذاشت ولی این نتیجه، با وجودی که یک برتری حداقل است ولی بهتر از تساوی است.

وی ادامه داد: ‌ بهتر بود می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم چون توانایی‌اش را داشتیم. الان به سوئد می‌رویم تا با تمام توان تلاش کنیم چون هیچ بازیکنی نمی‌خواهد شانس حضور در جام جهانی برزیل را از دست بدهد.

ستاره باشگاه رئال مادرید همچنین افزود: بازی رفت در پرتغال یک بر صفر تمام شد که یک برتری حداقلی است، ولی خیلی مهم است. این برد بهتر از یک تساوی صفر - صفر است. ما تلاش می‌کنیم در سوئد خوب و سرنوشت‌ساز کار کنیم. یکی دیگر از ضربات ما هم به تیرک برخورد کرد. آن موقع امیدوار بودم بتوانم برتری را افزایش دهم ولی نشد. حیف شد.

وی خاطرنشان کرد: ‌ شاید اگر نتیجه بازی ۲ بر صفر می‌شد خیلی بهتر بود، ولی الان هم برد یک صفر بهتر از تساوی صفر - صفر است. الان ما به سوئد می‌رویم و برای گلزنی تلاش می‌کنیم که خیلی مهم است.

این ستاره پرتغالی همچنین درباره سقف فوتبالی‌اش گفت: راستش را بخواهید نمی‌دانم. من همچنان تلاش می‌کنم به گلزنی‌هایم ادامه دهم. هنوز بازی‌های زیادی برای بازی‌کردن در طول امسال مانده و تلاش می‌کنم برای رئال و تیم ملی کشورم خوب کار کنم.

وی در پایان در مورد توپ طلا و حضورش در این مراسم بود نیز تاکید کرد: چه بروم و چه نروم، دوست ندارم الان در این باره صحبت کنم. الان زمان مناسبی برای فکر کردن به این موضوع نیست. من تمرکزم را بر روی تیم ملی قرار داده‌ام و حواس پنج‌گانه‌ام روی بازی متمرکز است. ما سه‌شنبه باید در سوئد بازی کنیم و این مهم است. در مورد این مسائل بعدا صحبت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز