خبرگزاری کار ایران

مصدومیت والدس بدتر از باخت ما بود؛

دل‌بوسکه: نمی‌توانیم در گذشته زندگی کنیم / نباید دنبال بهانه باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۵۸

ما تعادل و برنامه خوبی برای استراحت کردن و تمرین کردن داشتیم و هیچ‌وقت نمی‌توان سفری طولانی را به منزله بهانه‌ای برای باخت دانست.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا شکست این تیم مقابل آفریقای جنوبی را پذیرفته بدون اینکه خستگی راه و مسائل دیگر را در این شکست دخیل بداند.

به گزارش ایلنا، وینسنته دل‌بوسکه پس از شکست اسپانیا مقابل آفریقای‌جنوبی در جریان دیدار دوستانه گفت‌وگویی با خبرنگاران داشت که به نقل از گل در ادامه بخوانید:

چرا خلق موقعیت خطرناک برایتان این قدر سخت بود؟

ما ۲۰ یا ۲۵ دقیقه بازی خوبی انجام دادیم و توپ را به نزدیکی خط دفاع آفریقای‌جنوبی پیش می‌بردیم، ولی آنها هم در جریان بازی پیشرفت خوبی داشتند. ما آن قدرت تهاجمی همیشگی را نداشتیم. خوب است مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم ولی باید بتوانیم به توپ عمق بدهیم. ما در این باره صحبت کرده‌ایم و درست است، در جریان بازی سختی‌های زیادی را متحمل شدیم.

داستان تعویض والدس و رینا چه بود؟

ما هر ۶ تعویض‌ خود را انجام داده بودیم و از مسئولان خواستیم تا بعد از مصدومیت والدس به ما اجازه دهند از دروازه‌بان دیگر استفاده کنیم و ما از بازی فیرپلی افریقای جنوبی تشکر می‌کنیم. این بحثفیرپلی و روحیه جوانمردانه در ورزش بود.

مشکل والدس چیست؟

این بدترین خبر بازی است. مصدومیت والدس بدتر از باخت تیم ما بود. او قصد داشت از دروازه خارج شود که این مشکل برایش پیش آمد. مشکل او مشکلی عضلانی در عضله دو قلوی پایش است.

قبل از بازی گفتید نمی‌توان در گذشته زندگی کرد. این باخت مثال خوبی است.

ما نمی‌توانیم در گذشته زندگی کنیم و باید به آینده نگاه کنیم.

آیا نقشه دوم خاصی برای شرایطی که اسپانیا را تحت فشار می‌گذارند، دارید؟

ما تلاش کردیم تا با تعویض‌هایی که انجام دادیم به بازی‌های خود عمق بیشتری بدهیم تا اگر روز، روز ما نبوده بتوانیم به آفریقای جنوبی آسیب برسانیم و موقعیت‌هایی هم برای به تساوی کشیدن بازی داشتیم که به گل تبدیل نشد.

آیا سفر طولانی به قاره آفریقا و خستگی این سفر ممکن است دلیل این باخت باشد؟

ما نباید به دنبال بهانه باشیم. ما تعادل و برنامه خوبی برای استراحت کردن و تمرین کردن داشتیم و هیچ‌وقت نمی‌توان سفری طولانی را به منزله بهانه‌ای برای باخت دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز