خبرگزاری کار ایران

ما هنوز تیم بزرگی نیستیم؛

گواردیولا: من از بهانه متنفرم / دورتموند بهترین تیم دنیا در انتقال توپ است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۱۲

نمی‌توانم بگویم ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم فقط به این خاطر که در صدر قرار داریم و در لیگ قهرمانان به دور بعد صعود کردیم. ما هنوز تیم بزرگی نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ احساس می‌کند هنوز نتوانسته آن میزان تاثیر مطلوب را روی بازیکنان باواریایی بگذارد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا به خبرنگاران گفت: تیم نسبت به قبل اندکی بهتر شده اما این هنوز تیم من نیست. من به زمان بیشتری نیاز دارم. ما نتایج بسیار خوبی گرفتیم اما سبک بازی من کاملا متفاوت است. در آلمان، یک فرهنگ ضد حمله وجود دارد که سبک بازی من نیست.

وی ادامه داد: این یک پروسه است. نمی‌توانم بگویم ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم فقط به این خاطر که در صدر قرار داریم و در لیگ قهرمانان به دور بعد صعود کردیم. ما هنوز تیم بزرگی نیستیم.

گواردیولا در آستانه بازی امشب با دورتموند با هشدار به شاگردانش افزود: ما برای حضور در چنین دیدارهایی بازی و مربیگری می‌کنیم. ما بسیار خوش‌شانس هستیم که چنین فرصتی در اختیار داریم. این یک دیدار بسیار بسیار بزرگ است. آنها بهترین تیم دنیا در انتقال توپ هستند. اگر به آنها اجازه بدهیم به سمت دروازه ما حمله کنند، شانسی برای بسته نگه داشتن دروازه‌مان نخواهیم داشت. ما باید بهترین بازی ممکن‌مان را ارائه بدهیم.

وی همچنین درباره عدم حضور برای از بازیکنان اصلی‌اش در این دیدار گفت: این نمی‌تواند یک بهانه برای ما باشد. من از بهانه متنفرم. این یک مشکل کوچک است. من تنها برای بازیکنانی که نمی‌توانند در این دیدار حضور پیدا کنند، ناراحتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز