خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لالیگا؛

بارسلونا بالاخره باخت / کاتالان‌ها در منطقه هشدار!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۰۳

شاگردان ماتا نخستین شکست فصل را تجربه کنند و حالا اتلتیکو مادرید را در همسایگی خود می‌ببینند و البته صدای پای رئالی‌ها نیز در نزدیکی‌های صدر جدول به گوش می‌رسد.

بارسلونا که این هفته‌ها در غیاب ستاره نخست خود بازی‌های دلچسبی را ارائه نمی‌کرد بالاخره طعم نخستین شکست را چشید تا تیم اول کاتالان‌ها به منطقه هشدار نزدیک شود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا که در هفته پانزدهم شب گذشته که از ساعت ۲۳:۳۰ میهمان اتلتیک‌بیلبائو در سن مامس بود مقابل میزبان خود با یک گل تن به شکست داد تا شاگردان تاتا نخستین شکست فصل را تجربه کنند و حالا اتلتیکو مادرید را در همسایگی خود ببینند و البته صدای پای رئالی‌ها نیز در نزدیکی‌های صدر جدول به گوش می‌رسد.

بارسلونا که این هفته‌ها لیونل مسی ستاره آرژانتینی خود را در اختیار ندارد در دیدار شب گذشته با گل دقیقه ۷۰ مونیاین از حریف عقب افتاد، ولی نتوانست نتیجه را برگرداند و شکست را پذیرا شد تا همچنان با همان ۴۰ امتیاز و فقط به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو مادرید صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

این دومین شکست متوالی بارسایی‌ها بود چراکه در لیگ قهرمانان نیز مقابل آژاکس تن به شکست داده بودند و حالا این دومین بار یبود که کاتالان‌ها باختی دیگر را تجربه می‌کردند. نتایج اخیر بارسا کمی اوضاع را در اردوی کاتالان‌ها نگران کننده کرده و تاتا میرتینو باید تیمش را از مرحله هشدار خارج کند.

نتایج روز گذشته هفته پانزدهم لالیگا به این شرح است

بتیس ۲ - رایو والکانو۲

گرانادا ۱ - سویا ۲

والنسیا ۳ - اوساسونا صفر

بیلبائو ۱ - بارسلونا صفر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز