خبرگزاری کار ایران

ریکاردو روحیه قدیم را به تیم برمی‌گرداند؛

کاپلو: کاکا بار تیم میلان را یک تنه به دوش می‌کشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۳۵

ریکاردو کاکا یک تنه بار تیم میلان را بر دوش می‌کشد و می‌تواند روحیه میلان قدیمی را به این تیم برگرداند.

سرمربی سابق تیم فوتبال میلان تاکید کرد که ریکاردو کاکا یک تنه بار تیم میلان را بر دوش می‌کشد و می‌تواند روحیه میلان قدیمی را به این تیم برگرداند.

به گزارش ایلنا، فابیو کاپلو به خبرنگاران گفت: روسونری در شرایط بدی قرار داشت، اما اشتیاقی که ما در دیدار مقابل کاتانیا دیدیم، نکته مثبتی است. ستاره‌ای مانند کاکا الگویی برای همه است و می‌تواند روحیه میلان قدیمی را به تیم برگرداند.

وی در ادامه متذکر شد: کاکا بار تیم میلان را یک تنه به دوش می‌کشد. حس زندگی و ذهنیت پیروزی به رختکن تیم می‌دهد.

کاپلو همچنین با حمایت از تصمیم سیلویو برلوسکونی برای انتصاب دخترش باربارا به عنوان مدیر اجرایی باشگاه میلان در کنار آدریانو گالیانی افزود: فکر می‌کنم برای میلان یک راه مناسب پیدا شد. اکنون دو مدیر اجرایی وجود دارد که می‌تواند به رشد میلان کمک کند. آنها می‌توانند با شرایط جدید، به باشگاه بهتری تبدیل شوند.

سرمربی سابق سه شیرها درباره توهین تعدادی از هواداران نوجوان یوونتوس به بازیکنان و هواداران اودینزه گفت: بعد از این اتفاق، چند سوال برای من پیش آمد. اگر شما کودکان را به ورزشگاه ببرید تا به حریف توهین کنند، به معنای این است که مشکلات زیادی از نظر اخلاقی و بازی جوانمردانه در این کشور وجود دارد. گوینده ورزشگاه باید دخالت می‌کرد تا این موضوع پایان یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز