خبرگزاری کار ایران

افتخار می‌کنم در رئال کنار او می‌ایستم؛

زیدان: رونالدو در زمین چمن مثل یک هیولاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۲

او نشان داد بازیکن فوق‌العاده‌ای است. من افتخار می‌کنم در رئال مادرید در کنار او می‌ایستم و او را در تمرین تیم می‌بینم. او یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است.

اسطوره فرانسوی رئال مادرید کریس رونالدو را یک هیولا خواند و یادآوری کرد که به خاطر نمایش خوب او در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال این لقب را به او داده است.

به گزارش ایلنا، زین‌الدین زیدان با تمجید از رونالدو گفت: کریس رونالدو نشان داده چه کارهایی می‌تواند برای پرتغال و رئال مادرید انجام دهد. او نیازی به صحبت کردن زیاد ندارد. خیلی حرف‌ها در مورد او گفته می‌شود ولی عملکرد او در زمین چمن مثل یک هیولاست.

وی افزود: شیوه‌ای که او با تیم ملی کشورش مقابل سوئد به پیروزی رسید، فوق‌العاده بود، آن هم در شرایطی که خیلی‌ها فکر می‌کردند که پرتغال به جام‌جهانی نمی‌رسد ولی کریس تیم را روی پشتش به جلو برد.

زیدان ادامه داد: او نشان داد بازیکن فوق‌العاده‌ای است. من افتخار می‌کنم در رئال مادرید در کنار او می‌ایستم و او را در تمرین تیم می‌بینم. او یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است. یک ساعت قبل از آغاز جلسه تمرینی به زمین می‌آید. عملکرد او در زمین مسابقه نتیجه تلاش‌های زیاد اوست. رونالدو یک الگوی واقعی است و همیشه تیم را به جلو می‌راند.

کاپیتان سابق خروس‌ها در مورد حضور فرانسه در جام‌جهانی نیز گفت: دوست دارم فرانسه در یک گروه سخت قرار بگیرد. می‌خواهم مقابل بهترین تیم‌های ممکن بازی کنیم تا لذت آنچه به آن می‌رسیم بیشتر باشد. من اصلان نگران رویارویی فرانسه با تیم‌های سرسخت دنیا نیستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز