خبرگزاری کار ایران

لوئیس در لیورپول خوشحال است؛

راجرز: نمی‌توان روی سوارس قیمت گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۵۷

من یا خود لوئیس تمایلی به این صحبت‌ها نداریم چون او از حضور در اینجا خوشحال است.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول با تمجید از ستاره این روزهای تیمش اعلام کرد که سوراس در حال حاضر قیمتی ندارد.

به گزارش ایلنا، برندن راجرز در واکنش به حرف‌و حدیث‌ها در مورد قیمت ارائه شده برای لوئیس سوارس گفت: بعید می‌دانم بتوان در این شرایط روی لوئیس سوارس قیمتی گذاشت. من دوست ندارم این کار را انجام بدهد.

وی ادامه داد: او دو سال و نیم است که اینجاست و اگر به ثبات او در تیم و بازی‌هایی که برای لیورپول ارائه می‌دهد نگاه کنید، می‌بینید واقعا از حضور در این تیم لذت می‌برد. در این شرایط او خودش را وقف لیورپول کرده و در کنار بهترین بازیکنان دنیا بازی می‌کند و هر قیمتی که افراد روی او می‌گذارند هم اهمیت چندانی ندارد.

سرمربی لیورپول یادآور شد که من یا خود لوئیس تمایلی به این صحبت‌ها نداریم چون او از حضور در اینجا خوشحال است.

راجرز با اشاره به پیروزی این هفته تیمش مقابل وستهام افزود: من از این برد واقعا خوشحالم. فاکتورهای زیادی در عملکرد تیم دیدم که از آنها رضایت زیادی دارم. پارسال در دیدار با وستهام فرصت زیادی خلق نکردیم، ولی در این بازی ۲۹ موقعیت خطرناک ایجاد کردیم. فکر می‌کنم بازیکنانم خیلی خوب عمل کردند. واکنش تیم به گل به خودی مارتین اسکرتل فوق‌العاده بود و توانستیم دوباره کنترل بازی را در دست بگیریم.

سرمربی لیورپول با بیان اینکه ما تیمی هستیم که هنوز در حال پیشرفت و رشد است، متذکر شد: ما می‌خواهیم روی نکات مثبت تمرکز کنیم. ما گل می‌زنیم و وقتی من به اینجا آمده بودم گلزنی یکی از معضل‌های تیم بود. در فصل گذشته چنین بازی‌هایی برای ما سخت بودند ولی حالا به خاطر ارزش بالای بازیکنان است که بهتر کار می‌کنیم و کار نسبت به فصل قبل آسان‌تر به نظر می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز