خبرگزاری کار ایران

بالوتلی ثبات چندانی ندارد؛

آنجلوتی: نمی‌خواهم مثل فرگوسن باشم / برای کاسیاس می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۲۶

دوست دارم در رئال بمانم ولی بازنشستگی؟ نمی‌دانم. دوست دارم برای دوره‌ای طولانی اینجا باشم ولی نه مثل فرگوسن که ۲۶ سال با یونایتد بود.

سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید اعلام کرد که دوست ندارد مانند سر الکس فرگوسن ۲۶ سال را در یک باشگاه سپری کند.

به گزارش ایلنا، کارلو آنجلوتی همچنین تاکید کرد که باشگاه رئال برای نگه‌داشتن کاسیاس در رختکن این تیم مبارزه خواهد کرد. گفتگوی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید را به نقل از گل در ادامه بخوانید:

زندگی در مادرید

خیلی از شهر مادرید، جو آن و مردمش خوشم می‌آید. ایتالیایی و اسپانیایی‌ها برادرند.

شخصیت من آرام است

بعضی‌ها شخصیت‌های ویژه ای دارند ولی شخصیت من آرام است. من در خانواده‌ای آرام به دنیا آمدم و این را به من یاد دادند. کسی که در دنیای فوتبال کار می‌کند، باید تصویری از خودش ارائه دهد. فوتبال مهمترین چیز در میان کم اهمیت‌ترین چیزهای زندگی است. باید همین طور باشد. گاهی وقت‌ها جو باید آرام باشد. یک ورزش باید افراد را تعلیم دهد، به ویژه جوانان را. تصویر یک سرمربی باید تصویری مثبت باشد.

خود انتقادی…

در ایتالیا سرمربیانی هستند که وقتی که تیم‌شان خوب کار نمی کند، می‌گویند این تیم، تیم ما نیست.

سیستم بازی رئال…

سبک بازی ما عالی نیست، چون کمی فلسفه بازی‌مان را نسبت به سال قبل تغییر داده‌ایم. پارسال بازی تیم بیشتر بر پایه ضد حملات بود. ما تلاش می‌کنیم با مالکیت بیشتری بر توپ و با به گردش در آوردن توپ در زمین بازی کنیم. بارسا سال‌هاست با این فلسفه کار می‌کند. اتلتیکو هم مدت‌هاست همین‌گونه بازی می‌کند. زمان کلیدی است تا بازی تیم خوب از آب دربیاید.

رئال باید تیمی رقابتی باشد

من دقیقا می‌دانم صبر در باشگاهی مثل رئال مادرید محدود است. رئال باید تیمی رقابتی باشد.

مقایسهآلونسو با پیرلو…

او مثل یک خرید مهم برای ماست. ژابی بازیکن مهمی است که کیفیت، تجربه و سبک بازی خوبی دارد. نمی‌توان جانشینی در همین سطح برای او یافت. می‌توان کمی او را با پیرلو مقایسه کرد ولی پیرلو ۳۵ سال سن دارد. ژابی جوان‌تر است و همه مادریدی‌ها دوستش دارند. او خرید خوبی برای تیم ماست. ما فصل را بدون او و اییارامندی شروع کردیم. یافتن تعادل بدون این دو، کار ساده‌ای نبود. با بودن بازیکنی مثل ژابی همه چیز بهتر پیش می‌رود.

زوج آلونسو در ترکیب رئال

ما فصل را با ۳ بازیکن میانی آغاز کردیم ولی الان کار را تغییر داده‌ایم. ممکن است مودریچ یا اییارا کنار او قرار بگیرند. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، بحثفلسفه بازی در میان است. دوست ندارم تیمی به یک بازیکن وابسته باشد، چه او آلونسو باشد و چه هر کسی دیگری. وقتی آلونسو نیست ما به گزینه‌های دیگر نیاز داریم.

بازی بارسا - اتلتیکو مادرید

بازی را از طریق تلویزیون می‌بینم. این بازی تماشایی است. من از فوتبال خوشم می‌آید و دیدن چنین بازی‌هایی مملو از هیجان است. فلسفه بازی روشن است. بارسا مالکیت توپ را خواهد داشت و اتلتیکو دفاع کرده و ضدحملاتی ترتیب می‌دهد. اتفاق خوب این است که هردو تیم نمی‌توانند هر ۳ امتیاز بازی را کسب کنند. بد هم این است که هر دو تیم نمی‌توانند بازنده شوند. البته مهمترین نکته برای ما این است که بتوانیم اسپانیول را شکست دهیم.

لیگ کم سورپرایز…

لیگ امسال لیگی کم سورپرایز است. کسب بیش از ۱۰۰ امتیاز سخت است. ما می‌توانیم ۱۲۰ گل بزنیم. مشکلی نیست ولی رسیدن به ۱۰۰ امتیاز خیلی سخت است. اگر اسپانیول را ببریم دور رفت را با ۴۷ امتیاز به پایان خواهیم برد که اصلا هم بد نیست.

جنگ برای حفظ کاسیاس…

این تیم بازیکنان مهمی دارد که نماینده باشگاه هستند. به همین خاطر حاضریم وارد جنگ شویم تا کاسیاس فوتبالش را در رئال به پایان ببرد.

احتمال مربیگری در آلمان…

آلمان نه. آلمان جو فوق‌العاده ای دارد و بوندس‌لیگا خیلی پیشرفت کرده ولی من نمی‌توانم خودم را در حال یادگیری زبان دیگری تصور کنم.

بازنشستگی در رئال…

دوست دارم در رئال بمانم ولی بازنشستگی؟ نمی‌دانم. دوست دارم برای دوره‌ای طولانی اینجا باشم ولی نه مثل فرگوسن که ۲۶ سال با یونایتد بود.

سرمربیگری تیم ملی ایتالیا…

ممکن است. این کار، آخرین کار یک سرمربی است. در حال حاضر کار روزمره را ترجیح می‌دهم و فعلا به کار کردن با تیمی ملی فکر نمی‌کنم.

*جام جهانی و شرایط ایتالیا…

ایتالیا کمی عقب‌تر از اسپانیا، برزیل، آلمان و آرژانتین است. ایتالیا تیمی است که برای جوان‌گرایی تلاش می‌کند و شرایطش خیلی به خط میانی‌اش وابسته است. پیرلو، ده روسی و موتا. آنها جوان نیستند و باتجربه‌اند. در خط حمله بازیکنان تاپی ندارد. چشم امید ما به بالوتلی است ولی او ثبات ندارد. بالوتلی مهارت‌های زیادی دارد ولی ثبات چندانی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز