خبرگزاری کار ایران

آبیاتی همیشه انتخاب نخست من بوده؛

آلگری: متاسفم هواداران ماتری را هو کردند / هوندا خرید خوبی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۲

هوندا با خود موجی از اشتیاق و انگیزه به ارمغان آورده، او بازیکنی است که می‌خواهد خودش را در فوتبال ایتالیا ثابت کند.

سرمربی برزیلی میلان تاکید کرد که هوندا بازیکن ژاپنی این تیم مشخص نیست در بازی با ساسوئولو به میدان برود چراکه هنوز ۲-۳ جلسه تمرینی را در میلان پشت سر گذاشته ولی بر روی نیمکت حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، ماسیمو آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ساسوئولو گفت: ساسوئولو تیمی است که می‌تواند مانع از سقوطش به دسته پایین‌تر شود و آنها باشگاهی قدرتمند هستند که توانایی هزینه هم دارند. زمانی که این باشگاه در سری C بود من خودم را در این باشگاه شناختم.

وی درباره حضور احتمالی هوندا بازیکن ژاپنی این تیم در این بازی نیز متذکر شد: هوندا با خود موجی از اشتیاق و انگیزه به ارمغان آورده، او بازیکنی است که می‌خواهد خودش را در فوتبال ایتالیا ثابت کند. انتقال هوندا خرید خوبی بود و برای هماهنگ شدن با این لیگ به کمی زمان نیاز دارد، اما در حال حاضر پس از دو - سه روزی که تمرین کرده پیشرفت فوق العاده‌ای دارد. در با ساسوئولو او بر روی نیمکت خواهد بود و اگر امکانش باشد بازی خواهد کرد در غیر این‌صورت او چهارشنبه شب در کوپا ایتالیا برابر اسپتزیا بازی می‌کندو

آلگری همچنین در واکنش به پاسخ اخیر ماتزاری مبنی بر عدم مقایسه اینتر با میلان گفت: شاید اینتر ۹ امتیاز از ما بیشتر داشته باشد اما شهر میلان که دو تیم میلانی دارد فقط یکی از آنها در اروپا بوده که آن هم ما هستیم. اینتر عملکرد خوبی داشته و می‌تواند در نیم فصل دوم هم خوب عمل کند، همانطور که ما می‌توانیم. بنابراین جای هیچ‌گونه بحثی نیست.

سرمربی میلان در واکنش به اقدام هواداران میلان برای هو کردن ماتری در بازی مقابل آتالانتا گفت: باشگاه شرایط را بررسی خواهد کرد. ماتری برای ما مفید بوده و متاسفم دوشنبه عصر برابر آتالانتا هواداران او را هو کردند. ماتری برای تیم کار می‌کند.

آلگری همچنین در واکنش به درخواست آملیا دروازه‌بان ذخیره این تیم برای جدایی از میلان نیز گفت: آبیاتی همیشه انتخاب نخست من برای دروازه بوده و زمانی که او مشکل داشت من از گابریل استفاده کردم. آملیا از باشگاه خواسته اجازه رفتنش را بدهند و باید بگویم می‌تواند برود چراکه در حال حاضر گابریل در میلان می‌ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز