خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

صعود بارسلونا و پاری سن ژرمن / وداع تلخ سیتی و لورکوزن

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۸۷

تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن با عبور از سد رقبای خود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن با عبور از سد رقبای خود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب دوم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ پیگیری شد که تیم های بارسلونای اسپانیا و پاری سن ژرمن فرانسه موفق شدند با عبور از سد منچسترسیتی انگلیس و بایرلورکوزن آلمان مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کنند.

تیم فوتبال بارسلونا که در ورزشگاه نیوکمپ میزبان منچسترسیتی بود با توجه به پیروزی ۲ بر صفر در ورزشگاه الاتحاد شهر منچستر با خیالی آسوده تر پای به میدان رقیب انگلیسی خود گذاشت. در نیمه نخست هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی شدند که البته این فرصت ها به گل تبدیل نشد تا دروازه ها بسته بماند.

در نیمه دوم در حالیکه سیتی نمایش بهتری را ارائه می کرد و بارسا تحت تاثیر بازی این تیم قرار گرفته بود، لیونل مسی در دقیقه ۶۷ بر روی پاس فابرگاس و اشتباه لسکات با ضربه چیپی زیبا دروازه جو هارت را باز کرد تا برتری به اردوی کاتالان ها بیاید. در ادامه زابالتا که یک کارت زرد داست، در اعتراض به صحنه ای که معتقد بود پیکه خطای پنالتی را بر روی مهاجم این تیم مرتکب شده از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم منچستر ۱۰ نفره کار را از دقیقه ۷۸ دنبال کند. در دقیقه ۸۹ کمپانی موفق شد گل تساوی بخش را به ثمر برساند ولی این گل فقط چند دقیقه دوام آورد چراکه دنی آلوز در دقیقه ۹۰ بر روی پاس اینیستا گل برتری بارسا را به ثمر رساند تا کاتالان ها در مجموع با برتری ۴ بر یک به دور بعد صعود کنند.

اما در ورزشگاه استادوپرنس شهر پاریس تیم پاری سن ژرمن مقابل بایرلورکوزنی قرار گرفت که در دیدار رفت با ۴ گلی که وارد دروازه این تیم کرده بود، دغدغه صعود یا سقوط نداشت و به همین دلیل با فراغ بال در ورزشگاه خانگی گام به میدان مسابقه گذاشت. تیم آلمانی اما داستانی دیگر داشت چراکه باید جبران مافات می کرد و برای حفظ اعتبار فوتبال آلمان به میدان آمده بود. سیدنی سام در دقیقه ۶ موفق شد برای تیم آلمانی گلزنی کند ولی پاریسی ها در دقیقه ۱۳ توسط مارکوئینوس گل خورده را جبران کردند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. هر چند سیمون رالفس در دقیقه ۲۸ یک ضربه پنالتی را هدر داد تا لورکوزن نیمه نخست را برنده از میدان خارج نشود. در نیمه دوم باز هم پاریسی ها زودتر به گل رسیدند و لاوتزی در دقیقه ۵۳ گل دوم را وارد دروازه لورکوزن کرد تا برتری به اردوی فرانسوی ها بیاید و این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد و تیم پاریسی در مجموع با برتری ۵ بر یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

برنامه ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به این شرح است:

سه‌شنبه ۲۷ اسفند

چلسی - گالاتاسارای، ساعت ۲۳:۱۵

رئال مادرید - شالکه، ساعت ۲۳:۱۵

چهارشنبه ۲۸ اسفند

منچستریونایتد - المپیاکوس، ساعت ۲۳:۱۵

بروسیادورتموند - زنیت، ساعت ۲۳:۱۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز