خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم لالیگا؛

پیروزی مالاگا و گرانادا / رئال - بارسا در ال کلاسیکویی متفاوت

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۷۷

باید منتظر اتفاقات فوتبالی عجیبی در برنابئو باشیم. آیا رئال کارلتو این بار می تواند طلسم شکنی کند و شکست سنگینی را به کاتالان ها تحمیل کند؟

هفته ۲۹ لالیگا اگرچه تحت تاثیر ال کلاسیکوی بزرگ فوتبال جهان خواهد بود ولی در شب نخست این رقابت ها مالاگا موفق شد سلتا ویگو را با ۲ گل از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته بیست و نهم لالیگا از امشب آغاز شد که در نخستین دیدار این هفته سلتاویگو و مالاگا به مصاف هم رفتند که در این دیدار مالاگا موفق شد رقیب خود را با ۲ گل از پیش رو بردارد. ایگناسیو کاماچو در دقایق ۲۴ و ۳۲ موفق شد ۲ بار برای تیمش گلزنی کند تا ۳ امتیاز شیرین را از این دیدار به حساب مالاگا واریز کند.

همچنین در دیدارهای این هفته گرانادا نیز موفق شد با یک گل الچه را از پیش رو بردارد. اسپانیول هم در خانه مقابل لوانته تن به تساوی داد و وایادولید مقابل رایو والکانو با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت داد.

مهمترین بازی این هفته بدون شک دیدار رئال و بارسا در سانتیاگو برنابئو خواهد بود جایی که هواداران فوتبال را به خود خیره خواهد کرد. رئال این روزها در اوج قرار دارد و بارسا تیم همیشگی نیست و تاتا مارتینو نتوانسته صلابت بارسا را حفظ کند و در این بین باید منتظر اتفاقات فوتبالی عجیبی در برنابئو باشیم. آیا رئال کارلتو این بار می تواند طلسم شکنی کند و شکست سنگینی را به کاتالان ها تحمیل کند؟

شنبه ۲ فروردین

سلتاویگو(صفر) - مالاگا(۲)

گرانادا(یک) - الچه(صفر)

اسپانیول(صفر) - لوانته(صفر)

وایادولید(یک) - رایو والکانو(یک)

یکشنبه ۳ فروردین

بیلبائو(یک) - ختافه(صفر)

اوساسونا - سویا، ساعت ۱۵:۳۰

بتیس - آتلتیکومادرید، ساعت ۲۰:۳۰

ویارئال - والنسیا، ساعت ۲۲:۳۰

دوشنبه ۴ فروردین

رئال مادرید - بارسلونا، ساعت ۰۰:۳۰

سه‌شنبه ۵ فروردین

آلمریا - رئال سوسیداد، ساعت ۰۱:۳۰

-

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز