خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لالیگای اسپانیا؛

آتلتیکو در جهنم نیوکمپ قهرمان لالیگا شد / پایان استیلای بارسا و رئال

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۱۰

دیدار فینال گونه تیم های بارسلونا و آتلتیکو مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید تا تیم مادریدی بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید قهرمان شود.

تیم آتلتیکو مادرید با تساوی برابر بارسلونا به عنوان قهرمانی این فصل رقابت های لیگای اسپانیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته سی و هشتم رقابت‌های لیگای اسپانیا با دیدار فینال گونه تیم های بارسلونا و آتلتیکو مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تیم مادریدی بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید قهرمان شود.

در این دیدار آتلتیکومادرید بدشانس بود که دو بازیکن مهم خود یعنی دیگو کاستا و آردا توران را در نیمه اول به دلیل مصدومیت از دست داد و در ادامه بارسلونا موفق شد در دقیقه ۳۴ با ضربه آلکسیس سانچس از زاویه بسته به زیبایی گلزنی کند تا نیمه نخست با برتری بارسلونا به پایان برسد.

در نیمه دوم اتلتیکو مادرید موفق شد در دقیقه ۴۹ با ضربه سر دیگو گودین از روی یک ضربه کرنر به گل تساوی برسد. در ادامه مسابقه بازیکنان آتلتیکو مادرید توانستند به خوبی بازی را اداره کنند تا به سلطه بارسلونا و رئال مادرید در لیگای اسپانیا پایان دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.

در پایان این فصل لالیگا آتلتیکو مادرید با ۹۰ امتیاز به قهرمانی رسید. بارسلونا با ۸۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و رئال‌مادرید با ۸۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر سوم شد.

تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید شنبه هفته آینده فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز