خبرگزاری کار ایران

با برتری مقابل دورتموند؛

بایرن‌مونیخ برای هفدهمین بار قهرمان جام‌حذفی‌آلمان شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۴۶

شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با برتری ۲ بر صفر مقابل دورتموند برای هفدهمین بار عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان را کسب کنند.

بایرن مونیخ برای هفدهمین بار فاتح جام حذفی آلمان شد.

به گزارش ایلنا، در دیدار نهایی جام حذفی آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ در حضور بیش از ۷۵ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه المپیک برلین شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با برتری ۲ بر صفر مقابل دورتموند برای هفدهمین بار عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان را کسب کنند.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و تنها نکته مهم این نیمه، مصدومیت فیلیپ لام و خروج این بازیکن از میدان بود. این شرایط در نیمه دوم نیز تغییری نکرد و بازی محتاط دو تیم گلی در بر نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شد. در این نیمه ماتیو هاملس مدافع دورتموند ضربه‌ای را به سوی دروازه بایرن‌مونیخ فرستاد که توپ از خط دروازه گذشت، اما کمک داور اعتقادی به گل نداشت تا وقت نخست اضافه هم بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد.

در وقت اضافه دوم اشتباه دروازه‌بان دورتموند توپ را به آرین‌روبن رساند تا این مهاجم هلندی به راحتی برای بایرن گلزنی کند. در آخرین ثانیه‌های این دیدار نیز پاس عالی کلودیو پیزارو، توماس مولر را در موقعیت گلزنی قرار داد که این ملی‌پوش آلمانی با خونسردی گل دوم بایرن مونیخ را وارد دروازه دورتموند کرد تا بایرن مونیخ برنده این بازی و در مجموع فاتح جام حذفی آلمان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز