خبرگزاری کار ایران

با برتری بر سویا؛

رئال مادرید فاتح سوپرکاپ اروپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۹۵

این نخستین جامی بود که کارلو انجلوتی با رئال در فصل جدید کسب می کند تا با تیمی پر ستاره به درخشش در فصل جاری لالیگا و اروپا خوش بین باشد.

رئال مادرید با برتری بر سویا فاتح سوپرکاپ اروپا شد.

به گزارش ایلنا، در دیدار سوپر کاپ اروپا که از ساعت ۲۳:۱۵ بین تیم های رئال مادرید و سویا دو تیم اسپانیایی در شهر کاردیف ولز برگزار شد تیم مادریدی توانست با برتری ۲ بر صفر در این دیدار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این دیدار کریس رونالدو موفق شد هر دو گل رئالی ها در دقایق ۳۰ و ۴۹ را به ثمر رساند. این نخستین جامی بود که کارلو انجلوتی با رئال در فصل جدید کسب می کند تا با تیمی پر ستاره به درخشش در فصل جاری لالیگا و اروپا خوش بین باشد.

ترکیب رئال مادرید:کاسیاس؛ په‌په، راموس، کوئنترائو، کارواخال، رونالدو، کروس، خامس، بیل، مودریچ، بنزما

ترکیب سویا:بتو، فازیو، ناوارو، پارخا، کوکه، کریچوویاک، کایچیو، سوارس، ویتولو، پارئو، باکا

نکته جالب توجه اینکه این نوزدهمین جام بین المللی رئال مادرید است که بالای سر می برند و از این حیثبا بارسلونا هم برابر شدند ولی ملان ایتالیا را بالای سر خود می بینند.

همچنین این بازی برای گرثبیل که در ولز برگزار می شد و البته در کاردیف بسیار ویژه بود چراکه یکی از آرزوهای این بازیکن قهرمانی در خانه بود که با رئال مادرید به این آرزوی دیرینه خود رسید.

از سوی دیگر ایکر کاسیاس هم با بالا بردن این جام قهرمانی به تمام افتخارات ممکن از جمله فتح لالیگا، جام حذفی، سوپر جام اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر کاپ اروپا، جام ملت های اروپا و جام جهانی فوتبال رسیده و این جام ها را بالای سر خود برده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز