خبرگزاری کار ایران

هفته‌نخست لیگ برتر انگلیس؛

منچستر و فن خال با شکست آغاز کردند / فرگوسن ناظر شکست شیاطین سرخ

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۶۷

در نخستین دیدار فصل ۱۵-۲۰۱۴ تیم فوتبال منچستریونایتد در حالیکه در ورزشگاه خانگی‌اش، اولدترافورد پذیرای سوانزی بود با نتیجه ۲ بر یک مقابل میهمان خود تن به شکست داد.

تیم فوتبال سوانزی در دیداری خارج از خانه موفق شد لوئیز فن‌خال و شاگردانش را در اولدترافورد به زانو در آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۱۵ امروز تیم فوتبال منچستریونایتد در حالیکه در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای سوانزی بود با نتیجه ۲ بر یک مقابل میهمان خود تن به شکست داد.

برای سوانزی در این مسابقه سونگ یونگ کی(۲۸) و سیگوردسن(۷۳) گلزنی کردند و در مقابل برای منچستریونایتد وین رونی در دقیقه ۵۳ با ضربه آکروباتیک موفق به گلزنی شد. این اولین تجربه مربیگری لوئیز فن‌خال در لیگ برتر بود که طی آن تیمش تن به شکست داد. سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین و پرافتخار سرخپوشان منچستر هم از روی سکوها این بازی را تماشا کرد.
دیدارهای هفته نخست لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز با دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
لسترسیتی - اورتون
کوئینز پارک رنجرز - هال‌سیتی
استوک سیتی - استون‌ویلا
وست‌برومویچ - ساندرلند
وستهام یونایتد - تاتنهام

در آخرین دیدار شب نخست هفته اول لیگ جزیره تیم‌های آرسنال و کریستال‌پالاس از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه امارات با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. در ادامه این هفته از رقابت‌ها فردا ۲ دیدار برگزار می‌شود. در نخستین بازی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای ساوتهمپتون است و در دیدار دوم نیوکاسل در ورزشگاه سنت‌ جیمزپارک میزبان منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی است. پرونده هفته اول لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب با برگزاری دیدار بارنلی - چلسی بسته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز