خبرگزاری کار ایران

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

نامزدهای بهترین های فوتبال آسیا اعلام شدند / ۹ آذر معرفی بازیکن سال ۲۰۱۴ قاره

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۳۰۹

جوایز بهترین فوتبالیست سال ۲۰۱۴ آسیا در مراسم شصتمین سالگرد تاسیس کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه ۹ آذر در مانیل پایتخت فیلیپین، اهدا خواهد شد.

اسامی بهترین فوتبالیست سال ۲۰۱۴ آسیا، معرفی شدند که براین اساس نصیر الشمرانی، مهاجم تیم الهلال، اسماعیل احمد، ستاره العین و خلفان ابراهیم بازیکن سال ۲۰۰۶ قطر، از جمله نامزدان دریافت جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ فوتبال آسیا هستند.

به گزارش ایلنا، جوایز بهترین فوتبالیست ها در مراسم شصتمین سالگرد تاسیس کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه ۹ آذر در مانیل پایتخت فیلیپین، اهدا خواهد شد.

الشمرانی، یکی از بهترین گلزنان عربستان سعودی در هفت فصل گذشته، پنج بار آقای گل فوتبال عربستان شده است. وی در رقابت های این فصل، موفق شد در ۱۹ بازی، ۱۰ گل به ثمر برساند.

اسماعیل احمد، بهترین مهاجم العین امارت است که این تیم را به مرحله نیمه نهایی رقابت های باشگاه های برتر آسیا رساند.

خلفان ابراهیم نامزد دیگر دریافت بهترین جایزه سال فوتبال آسیا است. وی در سال ۲۰۰۶ نامزد دریافت بهترین بازیکن برتر آسیا بود و این برای دومین مرتبه است که نامزد دریافت این جایزه می شود.

آیا میاما از ژاپن، کاترینا گروی از استرالیا و ناهومی کاوازومی از ژاپن نیز به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن زن سال آسیا معرفی شدند.

میاما در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به فوتبال ژاپن کمک کرد که قهرمان جام آسیایی زنان شود و با ارزش ترین بازیکن این رقابت ها نام گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز