خبرگزاری کار ایران

توپچی‌ها در فتح آ‌نفلید ناکام ماندند

تساوی خانگی لیورپول ۱۰ نفره مقابل آرسنال / ماراتن ۱۰۰ دقیقه‌ای جزیره برنده نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۴۳

بازی با حوصله توپچی‌های لندن تقریباً همه راه‌ها روی حریف بسته بود. در مقابل شاگردان ونگر، با مثلثولبک، ‌ سانچزو ژیرو چشم به ضدحملات دوخته بودند.

دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و آرسنال در شرایطی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید که داور این دیدار به دلیل مصدومیت مدافع میزبان، ۹ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد و شاگردان برندن راجرز در دقایق پایانی ۱۰ نفره به گل تساوی رسیدند.

به گزارش ایلنا، لیورپول در نیمه نخست این دیدار برتری محسوسی نسبت به حریف داشت. شاگردان برندن راجرز با حضور کوتینیو، لالانا، استرلینگ و مارکوویچ سعی داشتند از دفاع مستحکم آرسنال عبور کنند و به دروازه این تیم برسند اما بازی با حوصله توپچی‌های لندن تقریباً همه راه‌ها روی حریف بسته بود. در مقابل شاگردان ونگر، با مثلثولبک، ‌ سانچزو ژیرو چشم به ضدحملات دوخته بودند.

در اکثر دقایق این نیمه توپ در میانه زمین ضربه می‌خورد و بازیکنان دو تیم، به ویژه لیورپول که انگیزه و اشتهای بیشتری برای رسیدن به گل در این دیدار داشتند، ‌ موفق به خلق موقعیت چندانی نشدند. دقیقه ۳۵ و با اشتباه چمبرز و ولبک، مارکوویچ پشت سر مدافعان آرسنال صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن از زاویه بسته پس از برخورد به شسنی راهی کرنر شد.
دو دقیقه بعد حرکت انفرادی چمبرلین در میانه میدان، توپ را به ژیرو پشت محوطه جریمه میزبان رساند اما برد جونز با یک خروج به موقع توپ را بیرون زد. دقیقه ۳۹ مارکوویچ باز هم روی پاس استرلینگ در محوطه جریمه آرسنال صاحب توپ شد اما شماره ۵۰ لیورپول با یک ضربه بی‌دقت توپ را به آسمان کوبید.

در آخرین دقیقه نیمه اول، اشتباه ژیرو توپ را پشت محوطه جریمه به هندرسن هدیه کرد و او هم با یک پاس زمینی، کوتینیو را روی قوس محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن با یک حرکت در عرض دبوشی را جا بگذارد و ضربه زمینی شماره ۱۰ لیورپول پس از برخورد به تیر عمودی دروازه، بدون اینکه از سوی شسنی با واکنشی روبرو شود، درون دروازه آرسنال غلتید.
تنها یک دقیقه بعد و در حالیکه لیورپولی‌ها فکر می‌کردند نیمه نخست را با برتری به رختکن می‌روند، حرکت سانچز در گوشه

سمت چپ محوطه جریمه میزبان، با خطای ژرارد همراه شد. ارسال بلند سانچز روی خط شش قدم با دخالت مرتساکر، مدافع پیش تاخته آرسنال، توپ را به فلامینی رساند و این بازیکن هم بلندتر از مدافعان لیورپول، توپ را به دهانه دروازه این تیم فرستاد تا ضربه سر دبوشی پس از برخورد به سر اشکرتل، ‌ بالاتر از دستان جونز، ‌ تبدیل به گل تساوی توپچی‌های لندن شود.

نیمه دوم بدون تغییر در ترکیب دو تیم آغاز شد. دقیقه ۵۲ درگیری ژیرو و اشکرتل برای زدن یک توپ هوایی، باعثشد این دو بازیکن به زمین بخورند و در پی این صحنه، استوک‌های مهاجم آرسنال، باعثشکافته شدن پشت سر اشکرتل و خونریزی شدید او از این ناحیه شود. این اتفاق دقایقی مسابقه را از جریان انداخت اما مدافع لیورپول پس از انجام مداوا به زمین بازگشت.

دقیقه ۶۵ ژیرو روی یک و دو با کاسورلا مقابل دروازه میزبان صاحب توپ شد تا با یک بغل پای محکم توپ را از بین پاهای جونز به گل دوم آرسنال تبدیل کند. پس از این گل لیورپول برای رسیدن به گل تساوی به آب و آتش زد. دقیقه ۸۷ بورینی، مهاجم لیورپول که به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمده بود با ضربه سر به شدت دروازه حریف را تهدید کرد اما شسنی این ضربه را با یک واکنش تماشایی به کرنر فرستاد. لحظاتی بعد از این صحنه بورینی به دلیل اعتراض به کمک داور کارت زرد گرفت و دقیقه ۹۲ به دلیل خطای واضح روی کاسورلا از زمین اخراج شد تا میزبان در لحظات پایانی ۱۰ نفره به دنبال گل تساوی باشد.

داور این مسابقه به دلیل مصدومیت اشکرتل ۹ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و این فرصتی بود تا لیورپولی‌ها به حملات پردامنه خود با وجود یک بازیکن کمتر ادامه دهند. دقیقه ۹۵ شسنی، شوت سرکش ژرارد را درازکش به کرنر فرستاد اما ضربه اشکرتل روی همین کرنر با سر بانداژ شده، بالاتر از مدافعان آرسنال توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد تا بازی بزرگ این هفته فوتبال جزیره با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

لیورپول با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و بالاتر از اورتون، دیگر تیم بندر لیورپول در جایگاه دهم جدول قرار گرفت. آرسنال هم با کسب یک امتیاز از این مسابقه ۲۸ امتیازی شد و در رده ششم جدول باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز