خبرگزاری کار ایران

یروزی قاطع کاتالن‌ها در جام حذفی

بارسلونا با ۵ گل الچه را درهم کوبید

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۲۵

تیم بارسلونا پس از شکست برابر سوسیه‌داد در لالیگا سعی داشت با یک پیروزی قاطع هوادارانش را راضی کند که در این کار موفق هم بود.

دیدار رفت تیم‌های بارسلونا و الچه از دور یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا(کوپا دل ری) در نیوکمپ با نتیجه ۵ بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم بارسلونا پس از شکست برابر سوسیه‌داد در لالیگا سعی داشت با یک پیروزی قاطع هوادارانش را راضی کند که در این کار موفق هم بود. تیم الچه که با تدابیر کاملاً دفاعی به نیوکمپ آمده بود تا دقیقه ۳۵ مقابل حملات میزبان به خوبی مقاومت کرد اما در این دقیقه با اشتباه مدافعان این تیم، لیونل مسی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و آن را کمی جلوتر به سوارز سپرد. پاس زمینی و دقیق مهاجم اروگوئه‌ای بارسا در دهانه دروازه به نیمار رسید تا او توپ را دور از دستان تیتون، سنگربان الچه به تور دروازه این تیم بدوزد.

دقیقه ۴۰ سوارز با یک حرکت فردی وارد محوطه جریمه الچه شد و پس از جا گذاشتن یک بازیکن با شلیکی زمینی توپ را درون دروازه حریف جا داد تا برتری بارسا دو برابر شود. یک دقیقه بعد نیمار می‌توانست گل سوم آبی و اناری پوشان را به ثمر برساند اما در حالی که با تیتون تک به تک شده بود، توپ را از بالای سر او به کنار دروازه فرستاد. دقیقه ۴۵ پاس مسی پشت سر مدافعان به نیمار رسید و او در حالیکه می‌رفت دروازه الچه را باز کند با خطای مدافعان این تیم سرنگون شد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. مسی این پنالتی را خلاف جهت حرکت تیتون به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا در پایان نیمه نخست بارسا با حساب ۳ بر صفر از حریفش پیش بیفتد.

نیمه دوم هم بازی یک طرفه در زمین الچه ادامه داشت و هرچند بارسا در این بازی ژاوی و اینیستا را هم در اختیار نداشت اما مثلثمسی، نیمار و سوارز بارها دفاع الچه را به هم ریخت. دقیقه ۵۶ مسی یک بار دیگر پاسی عمقی درون محوطه جریمه حریف فرستاد و این بار نوبت جوردی آلبا بود تا با یک ضربه زمینی توپ را از بین پاهای تیتون درون دروازه الچه بفرستد.
۴ دقیقه بعد نیمار پشت محوطه جریمه الچه صاحب توپ شد و شوتی محکم به سمت دروازه حریف روانه کرد که توپ با برخورد به مدافعان الچه کمانه کرد و از بالای دستان تیتون به تاق دروازه چسبید تا پنجمین گل بارسا هم به نام این مهاجم برزیلی ثبت شود.

بارسلونا در ادامه بازی فرصت‌های دیگری هم روی دروازه حریف خلق کرد که منجر به گل نشدند و این دیدار در پایان با حساب ۵ بر صفر به سود کاتالن‌ها خاتمه یافت تا شاگردان لوئیز انریکه صعودشان را به دور یک چهارم نهایی قطعی کنند.

در دیگر بازی جام حذفی اسپانیا، بامداد امروز سویا با نتیجه ۲ بر یک میزبانش، خرانادا را شکست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز