خبرگزاری کار ایران

زلزله ۱۰ ریشتری در نیمکت‌بارسا؛

یوپ هاینکس، جانشین انریکه می‌شود / رد پای مسی در تغییر احتمالی سرمربی!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۳۶

شنیده می‌شود هانکس بزودی هدایت بارسا را بر عهده خواهد گرفت تا این غول اسپانیایی بیش از این در بحران فرو نرود.

یوپ هاینکس سرمربی پیشین بایرن مونیخ به احتمال زیاد جانشین لوئیز انریکه روی نیمکت هدایت بارسلونا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخلاف شروع طوفانی بارسلونا در لالیگا این تیم در هفته‌های اخیر افت محسوسی داشته، به همین دلیل مسئولان این تیم پس از جدایی آندونی زوبی‌زارتا و کارلس پویول از بخش اجرایی این تیم، تصمیم دارند تغییراتی در کادر فنی بارسا هم اعمال کنند.

هر چند طبق گمانه‌زنی‌ها رونالد کومان، سرمربی ساوتهمپتون پس از اعلام آمادگی ضمنی برای بدست‌گرفتن هدایت کاتالان‌ها، با توجه به سابقه‌درخشان با این تیم، شانس‌زیادی برای نشستن روی نیمکت‌بارسا داشت، اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه کاتالانی انگشت بر روی یوپ هاینکس، مربی‌ آلمانی که پیش از حضور پپ گواردیولا در بایرن مونیخ فصلی رویایی را پشت سر گذاشت، ‌ گذاشته‌اند.

در پی اتفاقات اخیر در باشگاه بارسلونا و پس از شکست این تیم مقابل رئال سوسیه‌داد در لالیگا، بارتمئو رئیس باشگاه بارسا جلسه‌ای خصوصی دربارهنتایج اخیر و متزلزل باشگاه با لیونل مسی برگزار کرد که گفته می‌شود مسی در این جلسه از عملکرد لوییز انریکه انتقاد کرده و حتی به رئیس باشگاه توصیه کرده مربی دیگری را برای حضور روی نیمکت بارسا انتخاب کند.

در پی این اتفاقات حتی ژاوی، اینیستا و بوسکتس، کاپیتان‌های اول تا سوم بارسا نیز قرار بود در جلسه‌ای با لئو مسی که کاپیتان چهارم این تیم به حساب می‌آید، اتفاقات اخیر این باشگاه را بررسی کنند که البته این جلسه برگزار نشد و حالا شنیده می‌شود هانکس بزودی هدایت بارسا را بر عهده خواهد گرفت تا این غول اسپانیایی بیش از این در بحران فرو نرود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز