خبرگزاری کار ایران

رئال مادرید ۳ - اسپانیول صفر؛

پیروزی ۱۰ نفره کهکشانی‌ها در برنابئو / خروج موقت رئال از بحران!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۴۹

رئالی‌ها با این نتیجه ۴۲ امتیازی شدند و ضمن تثبیت صدرنشینی، فاصله امتیازی خود را با بارسلونا تیم دوم جدول به ۵ رساندند.

تیم رئال مادرید در آغاز رقابت‌های هفته هجدهم فوتبال اسپانیا با نتیجه ۳ برصفر اسپانیول را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های رئال مادرید و اسپانیول، بعداز ظهر امروز در حالی به میزبانی سانتیاگو برنابئو برگزار شد که رئالی‌ها برای جبران ۲ شکست قبلی‌شان برابر والنسیا و آتلتیکو مادرید به میدان آمده بودند.

دقیقه ۱۲ کریستیانو رونالدو با کنترل توپی که در پی یک ارسال بلند نصیبش شده بود، با یک پاس رو به عقب مقابل دروازه اسپانیول خامس رودریگز را صاحب توپ کرد تا شماره ۱۰ رئالی‌ها با یک ضربه زمینی محکم ششمین گل فصلش را به ثمر برساند.
پس از این گل رئال همچنان به حملاتش ادامه داد تا دقیقه ۲۸ پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شود. گرت بیل مامور زدن این ضربه شد که تو او پس از برخورد به تیر عمودی دروازه، به گل دوم رئال تبدیل شد.

رئال در نیمه دوم هم نبض بازی را در دست داشت. دقیقه ۵۴ که کانیاس بازیکن اسپانیول و کونترائو از رئال مادرید همزمان برای گرفتن یک توپ تکل زدند، به شدت با یکدیگر برخورد کردند. داور مسابقه در این صحنه کونترائو را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد و به رونالدو هم به دلیل اعتراضش کارت زرد نشان داد.

با اخراج کونترائو انتظار می‌رفت اسپانیول جریان را بازی را عوض کند و از یک بازیکن بیشتر خود بهره ببرد، اما این اتفاق نیفتاد. دقیقه ۷۷ ناچو فرناندز روی ارسال آلبلوا مقابل دروازه اسپانیول صاحب توپ شد و با یک ضربه زمینی کیکو کاسیا را برای سومین بار مغلوب کند.

حملات پراکنده اسپانیول پس از دریافت گل سوم نتیجه‌ای نداشت تا این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود رئال مادرید به پایان برسد. رئالی‌ها با این نتیجه ۴۲ امتیازی شدند و ضمن تثبیت صدرنشینی، فاصله امتیازی خود را با بارسلونا تیم دوم جدول را به ۵ امتیاز رساندند. اسپانیول هم با ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز