خبرگزاری کار ایران

چلسی ۲ - نیوکاسل صفر؛

آقای خاص صدر جدول را از پلگرینی پس گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۵۴

چلسی با کسب این نتیجه و با توجه به تساوی یک بر یک منچسترسیتی برابر اورتون، با ۴۹ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

تیم فوتبال چلسی با برتری ۲ بر صفر برابر نیوکاسل بار دیگر صدرنشین جدول لیگ برتر انگلستان شد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های چلسی و رئال مادرید از هفته بیست و یکم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا با برتری چلسی آغاز شد. دقیقه ۳۲، حرکت انفرادی رمی کابیا، هافبک هجومی نیوکاسل دروازه چلسی را به شدت تهدید کرد اما ضربه نهایی او با عکس‌العمل پیتر چک مهار شد. ۵ دقیقه سیسوخو توپ را به تیر دروازه چلسی کوبید تا یک بار دیگر زنگ خطر برای آبی‌پوشان لندن به صدا درآید.

دقیقه ۴۳ اسکار نخستین حمله جدی چلسی را به گل تبدیل کرد. این گل روی کار خوب ایوانوویچ برای شاگردان مورینیو به دست آمد.

چلسی نیمه دوم را بهتر شروع کرد و دیگو کاستا دقیقه ۵۸ پاس پشت پای زیبای اسکار را تبدیل به گل دوم تیمش کرد. جان کارور، مربی موقت نیوکاسل، کوشید با چند تعویض تیمش را به بازی برگرداند اما در نهایت این دیدار با همان ۲ گل به سود چلسی به پایان رسید.

چلسی با کسب این نتیجه با توجه به تساوی یک بر یک منچسترسیتی برابر اورتون، با ۴۹ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

در دیگر دیدارهای این هفته لیگ جزیره، برنلی ۲ بر یک کوئنیز پارک رنجرز را شکست داد. لسترسیتی با یک گل مقابل استون ویلا به برتری رسید. هال‌سیتی یک بر صفر مغلوب وست برومویچ شد. لیورپول یک برصفر ساندرلند را از پیش رو برداشت و دیدار تیم‌های سوانسی و وستهام با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کریستال پالاس هم در آخرین دیدار هفته موفق شد تانتهام را ۲ بر یک از پش رو بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز