خبرگزاری کار ایران

هفته‌هجدهم سری A ایتالیا؛

توقف‌ رم مقابل لاتزیو در دربی‌پایتخت / رمی‌ها فرصت صدرنشینی را از دست دادند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۱۰

دیدار تیم‌های رم و لاتزیو معروف به دربی المپیکو با تساوی پرگل ۲-۲ به پایان رسید تا رمی‌ها همچنان شانه به شانه یووه در صدر جدول قرار بگیرند.

دیدار تیم‌های رم و لاتزیو معروف به دربی دلا کاپیتاله با تساوی پرگل ۲-۲ به پایان رسید تا رمی‌ها همچنان شانه به شانه یووه در صدر جدول قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که یکشنبه‌شب در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار شد دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا رمی‌ها فرصت صدرنشینی را از دست بدهند.

ترکیب رم:ده سانتیس، مایکون، مانولاس، آستوری، هوله باس، پیانیچ، ده‌روسی، ناینگولان، فلورنزی، توتی، ایتوربه

ترکیب لاتزیو:مارکتی، باستا، ده فری، کانا، رادو، پارولو، بیگلیا، مائوری، کاندورا، جورجوویچ، اندرسون

در این دیدار ابتدا تیم لاتزیو با ۲ گل مائوری در دقیقه ۲۵ و اندرسون در دقیقه ۲۹ از میزبان دوم جدولی خود پیش افتاد تا رمی‌ها را در شوکی بزرگ فرو ببرد.

در نیمه‌دوم فرانچسکو توتی اسطوره و کاپیتان‌رم ستاره‌میدان بود و ۲ بار در دقایق ۴۸ و ۶۴ دروازه لاتزیو را گشود تا بازی را به تساوی کشانده و تیمش را از شکست در دربی خانگی نجات دهد.

رم با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول قرار دارد و فرصت صدرنشینی را از دست داد. لاتزیو نیز با ۳۱ امتیاز در رده سوم جای دارد.

در روز نخست هفته هجدهم نیز تیم‌ میلان مقابل تورینو با تساوی یک بر یک متوقف شد و ساسولو هم بعد از پیروزی شیرین هفته گذشته مقابل میلان، این هفته مقابل اودینیزه تن به تساوی یک بر یک داد.

پرونده بازی‌های هفته هجدهم سری A با دیدار تیم‌های ناپولی و یوونتوس که از ساعت۲۳:۱۵ برگزار خواهد شد، بسته می‌شود.

نتایج کامل هفته هجدهم به این شرح است:

اینترمیلان ۳ – جنوا یک

آتالانتا یک - کیه وو یک

کالیاری ۲ - چزنا یک

فیورنتینا ۴ - پالرمو ۳

آاس رم ۲ – لاتزیو ۲

سامپدوریا یک - امپولی صفر

هلاس ورونا ۳ – پارما یک

ناپولی؟ – یوونتوس؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز