خبرگزاری کار ایران

ایران از تیم‌های خوب آسیاست

بلماضی: نگران اخراج نیستم / نقاط ضعف و قدرت ایران را می‌شناسیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۹۰

خیلی از بازیکنان توانایی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را دارند و ما روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری ‌کرده‌ایم تا تیم قدرتمندی را برای آن زمان بسازیم. در تلاش هستیم تا راه حلی برای شکست ایران پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی قطر با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت ایران را به خوبی می‌شناسد، اظهار کرد نگران اخراج نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمال بلماضی در نشست خبری پیش از دیدار با ایران اظهار کرد: مطمئنا خوشحال نیستم که در اولین دیدار شکست خوردیم. به همین دلیل بازی فردا برای ما اهمیت بالایی دارد. تلاش می‌کنیم مقابل ایران بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و به پیروزی برسیم.

وی درباره شکست تیمش مقابل امارات توضیح داد: بازی مقابل امارات روز خوب ما نبود اما آن بازی را فراموش ‌کرده‌‌ایم و می‌خواهیم جبران کنیم. متاسفانه طی یکی دو روز گذشته فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم اما در همین مدت تلاش کردیم تا به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر درباره تیم ایران گفت: ایران یکی از تیم‌های خوب آسیاست. این را هم فراموش نکنید که ما با تیم جوانی به این مسابقات آمده‌ایم و میانگین سنی قطر ۲۳ سال است. این تیم را آورده‌ایم تا کسب تجربه کند وبرای جام جهانی بعدی تیم قدرتمندی را تشکیل دهیم.

وی افزود: خیلی از بازیکنان توانایی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را دارند و ما روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری ‌کرده‌ایم تا تیم قدرتمندی را برای آن زمان بسازیم. در تلاش هستیم تا راه حلی برای شکست ایران پیدا کنیم.

بلماضی در پاسخ به این پرسش که دروازه ایران مدتهاست باز نشده است، آیا شما راهی برای گشودن دروازه ایران دارید، توضیح داد: نمی‌دانم اما اگر راه حل آن را هم بدانم نمی‌توانم درباره آن چیزی بگویم. سوال شما خنده‌دار است. ما فقط یک هدف داریم که گل بزنیم و گل نخوریم. من نقاط ضعف و قوت ایران را به خوبی می‌شناسم.

سرمربی تیم ملی قطر در پاسخ به این سوال که نگران نیستید فدراسیون قطر خیلی زود شما را از کار برکنار کند؟ گفت: نه فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. البته این را باید از فدراسیون بپرسید اما نگران اخراج شدن نیستم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر، فردا، پنج‌شنبه ۲۵ دی در ورزشگاه سیدنی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز