خبرگزاری کار ایران

۲ اشتباه روی ۲ ضربه داشتیم؛

آگیره: باید شکست را بپذیریم / وقتی گل نزنید برنده نمی‌شوید

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۴۰

وقتی نتیجه بازی در فوتبال به ضربات پنالتی کشیده می‌شود، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. باید اعتراف کرد روی دو ضربه مرتکب ۲ اشتباه شدیم و فقط یک بار توانستیم به بازی بازگردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن معتقد است تیمش روی ۲ اشتباه بازی را به امارات واگذار کرد و تنها یک بار به بازی برگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خاویر آگیره پس از شکست و حذف تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل امارات گفت: وقتی نتیجه بازی در فوتبال به ضربات پنالتی کشیده می‌شود، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. باید اعتراف کرد روی دو ضربه مرتکب ۲ اشتباه شدیم و فقط یک بار توانستیم به بازی بازگردیم.

او افزود: ‌ در ۱۰ دقیقه ابتدای بازی خوب بازی نکردیم اما بعد از آن خیلی بهتر شدیم. اماراتی‌ها خیلی دفاعی بازی کردند اما وقتی نتوانید راهی برای گلزنی پیدا کنید، بدیهی است که برنده هم نمی‌شوید. فوتبال همین است. باید شکست را بپذیریم.

تیم ملی فوتبال ژاپن امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا پس از کسب تساوی یک بر یک مقابل امارات در پایان ۹۰ دقیقه قانونی و وقت‌های اضافی، با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد و از جام ملت‌های آسیا کنار رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز