خبرگزاری کار ایران

اظهارات سرمربی و بازیکنان استرالیا؛

پوستکوگلو: این پیروزی حاصل حضور جوانان بود / دیویدسون: باورم نمی‌شود به فینال رفتیم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۹۰

موفقیت ما به دلیل ورود بازیکنان جوانی مثل سینزبری و دیویدسون در مسابقات دوستانه دو سال گذشته بود. این بازیکنان در حال پیشرفت هستند و اکنون در فوتبال ملی نیز شناخته شده اند.

انگه پوستکوگلو، ‌ سرمربی تیم ملی استرالیا و جیسون دیویدسون و روبی کروسه بازیکنان این تیم پس از برتری میزبان جام ملت‌ها برابر امارات درباره این پیروزی و حضور در فینال صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلناٰ، سرمربی تیم ملی استرالیا پس از پیروزی تیمش برابر امارات گفت: موفقیت ما به دلیل ورود بازیکنان جوانی مثل سینزبری و دیویدسون در مسابقات دوستانه دو سال گذشته بود. این بازیکنان در حال پیشرفت هستند و اکنون در فوتبال ملی نیز شناخته شده اند.

دیویدسون، زننده یکی از گل‌های استرالیا هم بعد از بازی گفت: باورم نمی شود. به خصوص اینکه در خاک خودمان فینالیست شدیم. هدفمان این بود که هرچه سریع تر به گل برسیم اما گلی که من زدم رویایی بود که به حقیقت پیوست.

روبی کروسه دیگر بازیکن تیم ملی استرالیا نیز با بیان اینکه تیمش در بازی فینال باید عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد، اظهار کرد: اکنون به فینال رسیدم و باید توانایی خود را نشان بدهیم. تا کنون بهترین عملکردمان را به نمایش نگذاشتیم. گاهی در نیمه دوم فقط کسب پیروزی مهم است. موفقیت در فینال دستاورد بزرگی خواهد بود.

تیم ملی فوتبال استرالیا امروز با کسب برتری ۲ بر صفر مقابل امارات در دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، به دیدار نهایی راه یافت و حریف کره‌جنوبی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز