خبرگزاری کار ایران

رم صفر – فیورنتینا ۲؛

وداع تلخ یاران توتی با کوپا ایتالیا / تیرخلاص سوپرماریو برشقیقه رمی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۸۲

گومز این‌بار روی نقطه پنالتی صاحب توپ شد و با شوتی محکم، تیرخلاص را بر شقیقه رمی‌ها شلیک کرد و شاگردان وینچنزو مونتلا را به نیمه‌نهایی کوپاایتالیا فرستاد.

تیم فوتبال رم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب فیورنتینا شد تا مقابل چشم هوادارانش وداع تلخی با کوپا ایتالیا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های رم و فیورنتینا از مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ دیشب در ورزشگاه المپیک رم آغاز شد. دقیقه ۱۰ فرانچسکو توتی با ارسال یک ضربه ایستگاهی روی دروازه فیورنتینا، مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این توپ راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

دقیقه ۱۵ اشتباه عجیب داوید آستوری، سنگربان رم در دریافت پاس رو به عقب مدافعان این تیم، می‌رفت کار دست میزبان بدهد اما مدافعان جور اورا کشیدند و توپ را از مقابل دروازه خالی رم دور کردند. ۲ دقیقه بعد توتی بازهم در متن یک حمله قرار گرفت و توپ را در موقعیت بسیار مناسبی به پیانیچ سپرد اما ضربه کم دقت این بازیکن از کنار دروازه فیورنتینا به اوت رفت.

در نیمه دوم فیورنتینا بازی بهتری نسبت به میزبان انجام داد. دقیقه ۶۵ ماریو گومز روی ارسال پاسکواله از روی تیر یک ضربه‌ای دیدنی به توپ زد و آن را به قعر دروازه آستوری فرستاد تا فلورانسی‌ها را یک بر صفر از رم پیش بیاندازد.

دقیقه ۸۹ اتفاق مشابه گل نخست همه چیز را برای رمی‌ها تمام کرد. پاسکواله مجدداً از منطقه چپ توپی را درون محوطه جریمه فرستاد و گومز این‌بار روی نقطه پنالتی صاحب توپ شد و با شوتی محکم، تیرخلاص را بر شقیقه رمی‌ها شلیک کرد و شاگردان وینچنزو مونتلا را به نیمه‌نهایی کوپاایتالیا فرستاد.

در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی امشب شب ناپولی در سن پائولو میزبان اینتر خواهد بود. پیش از این تیم های لاتزیو و یوونتوس با برتری مقابل میلان و پارما راهی مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز