خبرگزاری کار ایران

وستهام یک – یونایتد یک؛

بلیند فرشته‌نجات شیاطین سرخ / ایستادگی دخیا مقابل ضربات مرگبار چکش‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۶۹

توپ بلندی روی دروازه وستهام ارسال شد و پس از دفع ناقص جنکینسون توپ درون محوطه جریمه به دنی بلیند رسید تا او با یک ضربه محکم دروازه میزبان را دقیقه ۹۲ بازکند.

تیم فوتبال منچستر یونایتند در لحظات پایانی دیدارش مقابل وست‌هام با گل دنی بلیند به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های وست‌هام و منچستر یونایتد در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان از ساعت ۱۹:۵ در ورزشگاه بولین‌گراند لندن به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ترکیب وستهام:آدریان، جنکینسون، تامکینس، کویاته، کرسول، سانگ، نوبله، نولان، داونینگ، ساخو، والنسیا

ترکیب منچستریونایتد:دخیا، والنسیا، جونز، روخو، شاو، بلیند، رونی، دی ماریا، فلینی، فان پرسی، فالکائو

دقیقه ۵ روبن فن‌پرس می‌توانست روی اشتباه مدافعان میزبان به گل برسد اما ضربه او از کنار آدریان، دروازه‌بان وستهام عبور کرد و وارد دروازه نشد. در ادامه وستهام حملات متعددی روی دروازه من‌یونایتد ترتیب داد اما واکنش‌های تماشایی دخیا، سنگر شیاطین سرخ را بسته نگه داشت و نیمه نخست با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

وستهام در نیمه دوم خیلی زود به گل برتری رسید. دقیقه ۴۹ وستهام ضربه‌ای ایستگاهی به دست آورد وچیکو کوباته، ‌ مدافع پیش‌تاخته وستهام، درون محوطه جریمه من‌یونایتد، پس از ارسال این توپ در شلوغی مقابل دروازه ضربه‌‌ای زد که پس از برخورد به وین رونی، وارد دروازه منچستر شد و چکش‌ها یک بر صفر پیش افتادند.

بعد از این گل، منچستر جریان بازی را به دست گرفت و بارها دروازه وستهام را تهدید کرد اما مهاجمان یونایتد در نواختن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند. بازیکنان وستهام هم در ضدحمله چند موقعیت خوب داشتند اما دخیا، یک تنه مقابل آنها ایستادگی کرد تا منچستر را در بازی نگه دارد.

در دقایق پایانی بازیی فالکائو در یک موقعیت استثنایی از تله آفساید مدافعان وستهام گریخت و در یک و دو با فن‌پرسی با آدریان تک به تک شد اما ضربه بی‌دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۹۰ فلینی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند اما دروازه‌بان وستهام ضربه وی را که از چندقدمی دروازه شلیک شد با یک شیرجه بلند دفع کرد. یک دقیقه بعد توپ بلندی روی دروازه وستهام ارسال شد و پس از دفع ناقص جنکینسون توپ درون محوطه جریمه به دنی بلیند رسید تا او با یک ضربه محکم دروازه میزبان را دقیقه ۹۲ بازکند.

لحظاتی بعد از این گل لوک شاو با خطا روی بازیکن وستهام دوم، کارت زرد دوم را از داور گرفت و از زمین اخراج شد. این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا من‌یوناید با ۴۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی بماند. وست‌هام هم با ۳۷ امتیاز از جایگاه هشتم جدول لیگ برتر جزیره تکان نخورد.

در دیگر دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلستان، استوک‌سیتی در سنت‌جیمز پارک مقابل نیوکاسل به تساوی یک بر یک رسید و برنلی هم در زمین خود با تساوی ۲ بر ۲ برابر وست‌برومویچ متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز