خبرگزاری کار ایران

اتلتیکو بیلبائو ۲ – بارسا ۵؛

بارسا برنده دربی جدایی‌طلبان / رئال صدای پای کاتالن‌ها را شنید

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۸۷

لیونل مسی دقیقه ۱۵، لوییس سوارز ۲۵، نیمار ۶۴، پدرو ۸۶ و اسکار دمارکوس ۶۲(گل به خودی) زنندگان گل‌های بارسا بودند.

تیم فوتبال بارسا با برتری ۵ بر ۲ در خانه اتلتیکو بیلبائو ۵۳ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از رئال مادرید در رتبه دوم لالیگا ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های اتلتیکو بیلبائو و بارسا در چارچوب هفته بیست و دوم لالیگای اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ دیشب در ورزشگاه سن‌مامس بیلبائو آغاز شد که در پایان این دیدار بارسا موفق با حساب ۵ بر ۲ میزبان خود را در هم بکوبد.

لیونل مسی دقیقه ۱۵، لوییس سوارز ۲۵، نیمار ۶۴، پدرو ۸۶ و اسکار دمارکوس ۶۲(گل به خودی) زنندگان گل‌های بارسا بودند و مایکل ریکو دقیقه ۵۹ و آرتیز آرادیز ۶۹ گل‌های اتلتیکو را به ثمر رساندند.

ژابیر اکسبیا، بازیکن اتلتیکو بیلبائو هم با خطایی که روی سوارز مرتکب شد از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت تا میزبان ۱۵ دقیقه، ۱۰ نفره مقابل بارسا بازی کند.

شاگردان انریکه با این پیروزی و با ۵۳ امتیاز در رده دوم لالیگا ایستادند. رئال مادرید هم که شب گذشته با نتیجه ۴ بر صفر دربی مادرید را به اتلتیکو واگذار کرده، با ۵۴ امتیاز رتبه نخست لالیگا را به خود اختصاص داده است.

در دیگر دیدارهای هفته بیست و دوم لالیگا، دیشب کوردوبا در زمین خود ۲ بر یک مغلوب آلمریا شد، ختافه ۲ بر یک سویا را شکست داد و والنسیا هم در زمین اسپانیول با نتیجه مشابه ۲ بر یک به برتری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز