خبرگزاری کار ایران

دغدغه هواداران تاتنهام؛

هری «همشهری کین» می‌ماند؟

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۶۰

بدون شک هری با این درخشش زیر ذره‌بین باشگاه‌های متمول‌ اروپایی قرار می‌گیرد و در فصل نقل و انتقلات تابستانی قاره سبز، یکی از بازیکنانی است که بسیاری از باشگاه‌ها خواهان وی هستند.

هری کین با درخشش در لیگ جزیره این روزها نام خود را بر سر زبان‌‌ها انداخته و بدون شک زیر ذره‌بین باشگاه‌های متمول‌ اروپایی قرار خواهد گرفت تا در فصل نقل و انتقلات قاره سبز خبرساز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همشهری کین، هری دوست‌داشتنی، هری‌بزرگ، هری‌فاتح، این‌ها القابی است که هواداران تاتنهام‌هاتسپر پس از پیروزی هفته گذشته این تیم در دربی‌شمال لندن برابر آرسنال به پدیده ۲۱ ساله آرسنال دادند. دیداری که در ‌آن تاتنهام با شاهکار کین از شکست یک بر صفر مقابل آرسنال به پیروزی ۲ بر یک رسید و هری کاری کرد در تاریخ باشگاه تاتنهام بی‌نظیر بود.

پیش از هفتم فوریه ۲۰۱۵، زمانی که آرسنال و تاتنهام از هفته بیست و چهارم لیگ برتر جزیره در وایت هارت لن به مصاف هم رفتند تا یکی از حساس‌ترین دربی‌های شمال لندن در سال‌های اخیر را برگزار کنند، هیچ بازیکنی از تاتنهام موفق نشده بود در یک دیدار، ۲ بار دروازه آرسنال را باز کند. این طلسم را هری جوان دقیقه ۸۶ با ضربه سری تماشایی شکست و توپ را به قعر دروازه اسپینا فرستاد تا با توجه به گلی که دقیقه ۵۶ به ثمر رسانده بود، خود را به تنها بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل کند که موفق شده است ۲ بار در دربی شمال لندن سنگر آرسنالی‌ها را فرو بریزد.

همشهری کین کاری کرد که حتی مهاجمان بزرگی مانند یورگن کلینزمن و تدی شرینگهام هم موفق به انجام آن نشده بودند. کین هفته بعد هم در آنفلید، سنگر لیورپول را فروریخت تا بازی را برای تاتنهام به تساوی ۲ بر ۲ برساند و این بدشانسی لندنی‌ها بود که ماریو بالوتلی دقیقه ۸۶ گل سوم را وارد دروازه‌ آنان کرد اما این شکست هم با درخشش کین توام بود و او را در کانون توجه فوتبالدوستان جزیره و حتی خارج از مرزهای انگلستان قرار داد. حالا هواداران تاتنهام نگران تکرار سرنوشت دیوید بکام برای کین جوان هستند. سفیدهای شمال لندن سال‌ها بدون مهاجم تراز اول و گلزن سر کرد‌ه‌اند و حالا حضور کین در وایت هارت‌لن برای آن‌ها غنیمت بزرگی است که دوست ندارند آن را به این زودی‌ از دست بدهند اما…

کین حالا ۲۳ گل زده در لیگ‌جزیره با پیراهن تاتنهام به ثمر رسانده و نه تنها پدیده تاتنهام بلکه باید او را پدیده این فصل لیگ‌برتر نامید. بدون شک هری با این درخشش زیر ذره‌بین باشگاه‌های متمول‌ اروپایی قرار می‌گیرد و در فصل نقل و انتقلات تابستانی قاره‌سبز، یکی از بازیکنانی است که بسیاری از باشگاه‌ها خواهان وی هستند.

برخی حرف‌های کین در پایان بازی برابر آرسنال هم واهمه هواداران تاتنهام را بیشتر کرد. صحبت‌هایی که بوی تردید او در ماندن در وایت‌ هارت‌لن را می‌داد، حتی انتشار جمله‌ «من همیشه تاتنهام را دوست د ارم» از سوی مهاجم جوان لندنی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، از نگرانی‌های‌شان نکاست. تاتنهامی‌ها نگرانند و باید هم نگران رفتن مهاجم جوان تیم‌شان باشند. اتفاقی که در خیلی از تیم‌ها می‌افتد. باید منتظر تابستان ۲۰۱۵ و فصل نقل و انتقالات اروپایی ماند و دید آیا هری همچنان همشهری کین می‌ماند یا سر از تیم‌های متمول‌تر انگلیسی یا غیرانگلیسی درمی‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز