خبرگزاری کار ایران

شالکه ۰۴ صفر – رئال مادرید ۲؛

رئال کار را در آلمان یکسره کرد / پای رونالدو به گلزنی بازشد / صورتی خوش‌یمن برای کهکشانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۳۲

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود رئال تمام شد تا کهکشانی‌ها کار راحتی در بازی برگشت داشته باشند. از نکات جالب این دیدار یکصد و پنجاهمین بازی کاسیاس در لیگ قهرمانان اروپا بود.

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر شالکه ۰۴ را در دور رفت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ورزشگاه ولتینس آره‌نا از ساعت ۲۳:۳۰ دیشب میزبان دیدار تیم‌های شالکه ۰۴ و رئال مادرید با قضاوت مارتین اتکینسون از انگلستان بود که در نهایت رئالی‌ها با گل‌های رونالدو و مارسلو این دیدار خارج از خانه را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود تمام کردند

ترکیب شالکه ۰۴:ولنرویتر؛ اوچیدا، هوودس، ماتیپ، ناستاسیچ، آئوگو، نویشتتر، هوگر، بواتنگ، چوپوموتینگ، و هونتلار

ترکیب رئال:کاسیاس، مارسلو، واران، په په، کارواخال، کروس، سیلوا، ایسکو، رونالدو، بیل و بنزما

شاگردان کارلو آنچلوتی که برخلاف همیشه این بار یک‌دست صورتی پوشیده بودند، بازی را بهتر از میزبان آغاز کردند و از همان ابتدا نشان دادند که برای پیروزی و یکسره کردن کار در دیدار رفت به آلمان آمده‌اند. دقیقه ۲۶ کارواخال با یک ارسال دقیق توپ را جایی در محوطه جریمه فرستاد که رونالدو با جاگیری مناسب انتظارش را می‌کشید و با ضربه سری مهارنشدنی دروازه شالکه را فروریخت.

رئال در ادامه این نیمه هم فرصت‌های دیگری برای گل دوم داشت و حتی رونالدو در لحظات پایانی این نیمه و پس از دریافت یک پاس عمقی از تیمو ولنرویتر سنگربان ۱۹ ساله شالکه هم گذشت اما توپ او سرعت گرفت و از کنار دروازه راهی اوت شد.

شالکه نیمه دوم را بسیار بهتر آغاز کرد و با نمایش یک بازی روبه جلو در زمین رئال چشم به دروازه کاسیاس داشت. دقیقه ۷۵ شالکه تا یک قدمی فتح سنگر رئال پیش رفت. اوچیدا با فرار از تله آفساید نزدیکی‌های نقطه پنالتی صاحب توپ شد و با یک پاس به عقب، پشت خط ۱۸ قدم پلاته را صاحب توپ کرد. ضربه وحشتناک این بازیکن در حالی که کاسیاس تنها به یک تماشاگر تبدیل شده بود به تیر افقی دروازه برخورد. در ریباند هم ضربه اوچیدا به مارسلو برخورد تا کاسیاس به آرامی آن‌را کنترل کند.

۴ دقیقه بعد از این صحنه رونالدو از جناح چپ به دفاع حریف زد و پس از گذشتن از اوچیدا توپ را روی خط عرضی محوطه جریمه به مارسلو سپرد. شوت سرضرب هافبک برزیلی رئال پس از برخورد به تیر افقی وارد دروازه ولنرویتر شد تا ضمن ۲ برابر شدن برتری رئال، یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ قهرمانان به نام مارسلو ثبت شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود رئال تمام شد تا کهکشانی‌ها کار راحتی در بازی برگشت داشته باشند. از نکات جالب این دیدار یکصد و پنجاهمین بازی کاسیاس در لیگ قهرمانان اروپا بود که با کلین‌شیت او توام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز