خبرگزاری کار ایران

بازل یک - پورتو یک؛

پورتو با پنالتی از شکست گریخت

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۳۳

گل زودهنگام بازل باعثشد میزبان سعی در اداره بازی داشته باشد و با فضا دادن به بازیکنان پورتو در ضدحمله به گل‌های بعدی برسد اما سوئیسی‌ها در این کار توفیقی نداشتند.

دیدار تیم‌های بازل سوئیس و پوروتو پرتغال در جاکوپ پارک با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بازل سوئیس و پورتو پرتغال در چارچوب دیدارهای یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دیشب در ورزشگاه جاکوپ پارک آغاز شد که ۲ تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ترکیب بازل:واچلیک، ساموئل، سوچی، صفری، ژاکا، زوفی، گاشی، فرای، ال ننی، استرلر و گونزالس

ترکیب پورتو:ریبیرو، سیلوا، پریرا، مارکانو، ساندرو، کاسمیرو، براهیمی، هررا، الیور تورس، مارتینز و تیو

بازل با توجه به امتیاز میزبانی و با حمایت تماشاگرانش، تنها ۱۱ دقیقه برای گشودن دروازه پورتو انتظار کشید تا روی درلیس گونزالس روی یک پاس عمقی بین ۲ مدافع ‌حریف حرکت کند و درحالی که حتی از آن‌ها عقب هم افتاده بود، با یک ضربه نوک پای آرام توپ را از کنار دست ریبیرو سنگربان پورتو که بیرون آمده بود به دروازه فرستاد و این توپ آرام آرام غلتید و در قعر دروازه پرتغالی‌ها جا خوش کرد.

گل زودهنگام بازل باعثشد میزبان سعی در اداره بازی داشته باشد و با فضا دادن به بازیکنان پورتو در ضدحمله به گل‌های بعدی برسد اما سوئیسی‌ها در این کار توفیقی نداشتند. نیمه نخست با تگ گل گونزالس به پایان رسید.

پورتو نیمه دوم را با برنامه‌تر آغاز کرد و حملات خطرناکی روی دروازه حریف تدارک دید و تنها ۴ دقیقه بس از آغاز این نیمه ضربه سر مایکون روی ارسال تیلو از نقطه کرنر دروازه میزبان را تهدید کرد اما واچلیک این توپ را ناقص دفع کرد. در ریباند نوبت به کاسمیرو رسید تا با ضربه‌ای دقیق دروازه بازل باز کند اما پرچم کمک داور و سوت داور این گل را آفساید و مردود اعلام کرد.

دقایقی بعد جکسون مارتینز در حالی‌که با واچلیک تک به تک شده بود هوس کرد با ضربه چیپ بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه او روی سقف دروازه بازل فرود آمد.

حملات پرتغالی‌ها بالاخره دقیقه ۷۹ ثمر داد. ارسال بازیکنان این تیم به دست والتر ساموئل مدافع آرژانتینی بازل برخورد که داور با دمیدن در سوت خود نقطه پنالتی را نشان داد. دانیلو این پنالتی را به گل تساوی تیم‌اش تبدیل کرد تا پورتو به یک تساوی ارزشمند در زمین بازل برسد.

دیدار برگشت این دو تیم سه‌شنبه ۱۹ اسفند در ورزشگاه دراگای پورتو برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز