خبرگزاری کار ایران

آن روی سکه برای کریستیانو؛

رونالدو به رکورد مسی و رائول رسید / بازگشت کریس به قلب رئالی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۳۵

رونالدو با این گل جمع گل‌های خود را در همه رقابت‌های اروپایی(لیگ اروپا، سوپرجام اروپا و لیگ قهرمانان) به ۷۶ رساند.

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با تک گلی که دیشب برابر شالکه به ثمر رساند به رکورد گلزنی رائول گونزالس و لیونل مسی در رقابت‌های باشگاهی اروپا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال رئال مادرید دیشب با گل‌های رونالدو و مارسلو شالکه ۰۴ را در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شکست داد. رونالدو با این گل جمع گل‌های خودرا در همه رقابت‌های اروپایی(لیگ اروپا، سوپرجام اروپا و لیگ قهرمانان) به ۷۶ رساند که این رقم با گل‌هایی که لیونل مسی و رائول گونزالس در این رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند برابری می‌کند.

تفاوت گل‌های مسی با رونالدو این است که مهاجم آرژانتینی بارسا همه گل‌هایش را در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده اما رونالدو در لیگ قهرمانان ۷۴ گل به ثمر رسانده و از این حیثمسی همچنان برترین گلزن این رقابت‌ها به حساب می‌آید.

این اتفاق درحالی برای رونالدو افتاد که او دو هفته اخیر به دلیل برپایی جشن تولد ۳۰ سالگی‌اش در شب شکست تحقیرآمیز رئال با ۴ گل در دربی مادرید برابر اتلتیکو با انتقادات بسیاری از هواداران رئال مواجه شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز