خبرگزاری کار ایران

لالیگا در ایستگاه ۲۴؛

شکست ناباورانه بارسلونا مقابل مالاگا / اتلتیکو به یک قدمی بارسا رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۲۰

بارسا با این شکست در امتیاز ۵۶ باقی ماند تا آنجلوتی و شاگردانش این فرصت را داشته باشند بار دیگر فاصله امتیازی خود را با نیوکمپی‌ها به ۴ امتیاز برسانند.

تیم فوتبال بارسلونا با شکست مقابل مالاگا در هفته بیست و چهارم لالیگا به استقبال بازی با منچسترسیتی در لیگ‌قهرمانان اروپا رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته بیست و چهارم لالیگا تیم فوتبال بارسلونا که از ساعت ۱۸:۳۰ در نیوکمپ میزبان مالاگای رده هفتمی بود با شکست خانگی مقابل این تیم در شوکی عمیق فرو رفت تا با روحیه‌ای ضعیف به مصاف منچسترسیتی در لیگ‌قهرمانان برود.

در این دیدار در دقیقه ۷ خوآن می از پاس رو به عقب و اشتباه فاحش دنی آلوز نهایت بهره را برد و با جا گذاشتن سنگربان بارسا توپ را به تور دروازه آبی‌اناری‌ها کوبید تا ورزشگاه نیوکمپ را در بهتی بزرگ فرو ببرد.

در ادامه شاگردان انریکه هر چه زدند به در بسته خود تا در نهایت این بازی خانگی با شکست بارسایی‌ها به پایان برسد. این چهارمین شکست شاگردان انریکه در لالیگا بود که در تعداد شکست‌ها با مادریدی‌ها برابر شدند.

بارسا با این شکست در امتیاز ۵۶ باقی ماند تا آنجلوتی و شاگردانش در رئال مادرید این فرصت را داشته باشند با پیروزی بر الچه بار دیگر فاصله امتیازی خود را با نیوکمپی‌ها به ۴ امتیاز برسانند.

در دیگر دیدار مهم امشب لالیگا اتلتیکو مادرید موفق شد ۳ بار دروازه آلمریا را باز کند تا شاگردان سیمئونه بتوانند خود را به یک قدمی بارسا برساند تا با ۵۳ امتیاز بار دیگر ضلع سوم مثلثقهرمانی را بسازند.

نتایچ و برنامه دیگر دیدارهای هفته بیست و چهارم لالیگا به این شرح است:

کوردوبا یک - والنسیا ۲

اتلتیکومادرید ۳ - آلمریا صفر

یک‌شنبه ۳ اسفند

دیپورتیوو لاکرونیا - سلتاویگو، ساعت ۰۰:۳۰

رئال‌سوسیداد - سویا، ‌ ساعت ۱۴:۳۰

بیلبائو - رایو وایکانو، ساعت ۱۹:۳۰

ویارئال - ایبار، ساعت ۲۱:۳۰

الچه - رئال‌مادرید، ‌ ساعت ۲۳:۳۰

دوشنبه ۴ اسفند

لوانته - گرانادا، ساعت ۲۳:۱۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز