خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی – بارسا؛

سکانس سوم جنگ ستارگان / یک مسی علیه شهروندان

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۶۹

برگ برنده بارسا در این دیدار بدون شک لیونل مسی است. نابغه آرژانتینی می‌تواند هرلحظه با یک استارت مدافعان فیزیکی و قدرتمند سیتی را از پیش رو بردارد و ضربه نهایی را به جو هارت و منچسترسیتی وارد کند.

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و بارسا در شرایطی سه شب شب به مصاف یکدیگر می‌روند که در دو دیدار گذشته بارسا موفق به شکست حریف انگلیسی خود شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیگیرینی و شاگردانش انگیزه‌های دوچندانی برای بازی سه شب شب دارند. آن‌ها در شرایطی میزبان بارسا هستند که پسران کاتالن پس از شکست یک بر صفر برابر مالاگا آن‌هم در نیوکمپ، اوضاع مطلوبی ندارند.

کسی فکر نمی‌کرد مثلثمرگبار بارسا برابر مالاگا از کار بیفتد و این تیم شکستی خانگی برای شاگردان انریکه رقم بزند. بارسا با پیروزهای پیاپی از ابتدای سال ۲۰۱۵ حاشیه‌های پیش از سال نو را به فراموشی سپرده بود. دیگر کمتر کسی از اختلاف انریکه با مسی یا جلسه بازیکنان بارسا علیه سرمربی صحبت می‌کرد. کاتالان‌ها در یک قدمی رئال صدرنشین قرار داشتند و مترصد یک لغزش از سوی شاگردان کارلتو بودند تا صدر جدول لالیگا را از مادریدی‌ها بربایند اما شکست ناگهانی برابر مالاگا، یک‌باره مانند آسمان‌قرمبه بر آسمان نیوکمپ نازل شد تا یک بار دیگر وضعیت انریکه روی نیمکت بارسا متزلزل شود.

به این ترتیب بارسا در بدترین زمان ممکن به منچسترسیتی رسیده است. تیمی که تشنه انتقام از کاتالان‌هاست و برخلاف آن‌ها، این هفته با نمایشی خیره‌کننده نیوکاسل را با ۵ گل در لیگ جزیره له کرد و حالا شاگردان پیگرینی از لحاظ روحی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند. آن‌ها در مقابل مثلثمرگبا بارسا متشکل از مسی، نیمار و سوارز، مثلثویرانگر سیلوا، آگوئرو و دکو را دارند که می‌تواند برای هرتیمی خطرناک باشد.

در خط هافبک هم منچسترسیتی با وجود جیمز میلنر، فرانک لمپارد، یحیی توره، سمیر نصری و خسوس ناوس هم روی کاغذ چیزی از بارسا کمتر ندارد و جدال این بازیکنان با پدرو، اینیستا، ژاوی، بوسکتس و رکتیچ در میانه میدان بسیار دیدنی است. البته این میان نباید از بازی موثر یوردی ‌آلبا و دنی آلوز در کناره‌های زمین بارسا به راحتی گذشت.

برگ برنده بارسا در این دیدار بدون شک لیونل مسی است. نابغه آرژانتینی می‌تواند هر لحظه با یک استارت مدافعان فیزیکی و قدرتمند سیتی را از پیش رو بردارد و ضربه نهایی را به جو هارت و منچسترسیتی وارد کند. بارسا در بدترین شرایط هم با حضور مسی ورق را برگردانده است. پیگرینی هم قطعاً بهتر از هرکسی می‌داند فضادادن به لئو، مساوی با شکست شاگردانش است و قطعاً برنامه‌های خاصی برای مهار او دارد. به هرحال سیتی دوست‌ندارد بازنده مصاف بزرگان در این دیدار باشد. ‌‌

همچنین در دیگر دیدار این مرحله تیم یوونتوس در خانه میزبان دورتموند خواهد بود.

برنامه دیدارهای سه شنبه و چهارشنبه شب به این شرح است:

یوونتوس - دورتموند، ساعت ۲۳:۱۵

منچسترسیتی - بارسلونا، ساعت ۲۳:۱۵

چهارشنبه ۶ اسفند

بایرلورکوزن - اتلتیکو مادرید، ساعت ۲۳:۱۵

آرسنال - موناکو،، ساعت ۲۳:۱۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز