خبرگزاری کار ایران

بشیکتاش یک(۵) - لیورپول یک(۴)؛

پرواز عقاب‌های سیاه در آسمان استانبول / حذف زودهنگام لیورپول از لیگ اروپا

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۹۸

در ضربات پنالتی برای میزبان با، توره، کابلاک، هاچینسون و ارسلان برای بشیکتاش گلزنی کردند و لمبرت، لالانا، امره جان، آلن هم ۴ ضربه پنالتی را برای لیورپول به ثمر رساندند.

تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه با پیروزی در ضربات پنالتی برابر لیورپول در استانبول این تیم را از لیگ اروپا حذف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال بشیکتاش و لیورپول در مرحیه یک شانزدهم پایانی یورولیگ از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آتاتورک الیمپیات آغاز شد که تیم میزبان در پایان ۹۰ دقیقه قانونی با تک گل دقیقه ۷۲ تولگای ارسلان برابر لیورپول به برتری رسید.

ترکیب بشیکتاش:گونان، کورتولوس، فرانکو، اویسال، اوپاره، هاچینسون،، کاولاک، توره، سوسا، شاهان و دمبا با

ترکیب لیورپول:مینیوله، لوورن، اسکرتل، کولو توره، آیبه، امره جان، آلن، مورنو، استرلینگ، بالوتلی، استوریج

با توجه به این‌که دیدار رفت این دو تیم در آنفلید با پیروزی یک بر صفر لیورپول به پایان رسیده بود، دیدار برگشت به وقت اضافه کشید شد اما در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دوتیم نتیجه‌ای نداشت تا ضربات پنالتی تیم راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم پایانی را مشخص کند.

در ضربات پنالتی برای میزبان با، توره، کابلاک، هاچینسون و ارسلان برای بشیکتاش گلزنی کردند و لمبرت، لالانا، امره جان، آلن هم ۴ ضربه پنالتی را برای لیورپول به ثمر رساندند اما لورن ضربه پنجم تیم انگلیسی را به بالای دروازه فرستاد تا شاگردان براندن راجرز با این شکست، وداعی تلخ و زودهنگام با لیگ اروپا داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز