خبرگزاری کار ایران

به بهانه اظهارات اخیر سرمربی آبی ها؛

منت سر مردم نگذار، بزرگوار!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۱۵

راستی آقای قلعه‌نویی! این روزها اخباری از تلاش‌‌های پنهان‌ برای رسیدن تان به صندلی کارلوس‌کی‌روش در تیم ملی می‌شنویم، چرا به خاطر مردم در رسانه‌ها از این تلاش‌ها پرده بر نمی‌دارید؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال در اظهاراتی شعارگونه تنها دلیل ماندنش در استقلال را هواداران و مردم عنوان کرد، این در حالی است که واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش ایلنا، حسین ابوالفتحی در روزنامه قانون می نویسد: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار استقلال و ذوب‌آهن به نکات عجیبی اشاره می‌کند. از اینکه داور مثل همیشه سر تیمش را بریده و اینکه عادل فردوسی‌پور استقلال را بعد از دربی به حاشیه برده تا ببازد. بگذریم از اینکه ایشان به روال گذشته قلم اصحاب رسانه‌ را هم در بروز این شکست چندان بی‌تاثیر ندانسته. سرمربی آبی‌ها از گذشته دور نشان داده رابطه‌ای با باخت‌ها ندارد. او در شکست‌ها معمولا چشمش را به روی نواقص تیمش بسته و دیگران را متهم می‌کند. انگار باید این را هم به عنوان یکی دیگر از سبک‌های امیر خان به ثبت رساند.

قلعه‌نویی در نشست خبری پس از این دیدار منهای همه اتهاماتی که به عادل فردوسی‌پور نسبت داده می‌گوید: «ما فصل را با سه میلیارد و خرده‌ای شروع کردیم. خیلی‌ها از جمله کادرفنی و پزشکی از باشگاه طلب دارند اما ما به خاطر " مردم " به کارمان ادامه می‌دهیم.» سرمربی آبی‌ها در حالی با نگاهی طلبکارانه منت ماندنش در استقلال را سر مردم می‌گذارد که انگار خیلی چیز‌ها را فراموش کرده. او انگار یادش رفته که پیش از آغاز لیگ دوازدهم چگونه خود را در چشم به هم زدنی از اصفهان به تهران رساند و در دفتر آقای وزیر وقت(محمد عباسی) کار را تمام کرد. آقای قلعه‌نویی گویا به یاد ندارد آن روز چگونه با کمک دوستانش در هیات مدیره استقلال چنان نسخه پرویز مظلومی را پیچید که سرمربی آن روزهای آبی‌ها با گذشت ۲ سال هنوز جرات نزدیک شدن به ساختمان باشگاه استقلال را هم ندارد.

آقای قلعه‌نویی!، شما که مردم را تنها عامل ماندن‌تان در استقلال می‌دانید چرا به سلیقه آنها احترام نمی‌گذارید. نکند جمعیت بیش از ۲۵ میلیون نفری مخاطبان برنامه ۹۰ از روی بی میلی‌است که تا سحر پای این برنامه تلویزیونی می‌نشینند. نکند جمعیت دو میلیون و پانصد هزار پیامکی برنامه ۹۰ هم ساختگی و دروغ است. شمایی که با مردم اینقدر صادق‌اید و منت ماندن‌تان در استقلال را سر آنها می‌گذارید، چرا مبلغ قراردادتان را صادقانه با آنها در میان نمی‌گذارید. چرا نمی‌گویید در همه ‌سال‌های حضورتان در فوتبال چه پولی به جیب زدید و چرا هیچوقت هم قدردان همین فوتبال به بن‌بست رسیده امروز نبودید.

شما مدعی هستید فقط به خاطر این مردم است که در استقلال مانده‌اید پس چرا بعد شکست از ذوب‌‌آهن به جای عذرخواهی از مردم داور و عادل فردوسی‌پور را عوامل شکست‌تان معرفی کردید؟ چرا نمی‌گویید که ساختار دفاعی تیم‌تان معیوب است و چرا به کم‌کاری بازیکنان‌تان اقرار نمی‌کنید؟ اصلا شاید ذوب‌آهن و شاگردان لوکا زحمت بیشتری برای رسیدن به این پیروزی کشیده باشند. نه آقای قلعه‌نویی خوب می‌دانید مردم برای شما تنها یک بهانه‌اند. بهانه‌ای که در شکست‌ها و کاستی‌ها پشت آنها پنهان شوید و در پیروزی‌ها جلوی‌شان سرتان را بالا بگیرید. لطفا قدری در رفتارتان تجدید نظر کنید، بزرگوار. این راهی که شما در پیش گرفته‌اید قطعا به ترکستان می‌‌رود و در نهایت ما می‌مانیم و فوتبالی که سال‌هاست نای پیش رفتن را ندارد و درجا می‌زند.

راستی آقای قلعه‌نویی! این روزها اخباری از تلاش‌‌های پنهان‌ برای رسیدنتان به صندلی کارلوس‌کی‌روش در تیم ملی می‌شنویم، چرا به خاطر مردم در رسانه‌ها از این تلاش‌ها پرده بر نمی‌دارید؟ چرا نمی‌گویید دست‌هایی در کارند تا شما را سر سفره حاضری جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بنشاند؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز