خبرگزاری کار ایران

انگیزه های ساکت الهامی

استارت هفته هجدهم لیگ برتر از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۷۰

آل نعمته مقابل شگفتی ساز لیگ کار سختی دارد

هفته هجدهم لیگ برتر امروز با سه بازی مهم آغاز می‌شود و در کنار تقابل حساس استقلال و سپاهان، گل گهر و نساجی، و فولاد و ملوان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، از امروز هفته هجدهم لیگ برتر با انجام سه بازی آغاز می‌شود. جدا از بازی حساس استقلال و سپاهان که نتیجه آن در تعیین قهرمانی تاثیرگذار است، در اهواز و سیرجان هم شاهد دو بازی مهم خواهیم بود.

ساکت الهامی که به تازگی هدایت تیم نساجی را در اختیار گرفته و شاید دو جلسه مفید با این تیم تمرین کرده با انگیزه‌های متفاوتی به سیرجان رفته است. او در نیم فصل و زمانی که روی نیمکت مس رفسنجان نشسته بود با دو گل در همین ورزشگاه سیرجان نتیجه را به گل‌گهر واگذار کرد. از طرفی شاگردان اوزونیدیس در بازی رفت تیم نساجی را با یک گل در قائمشهر شکست دادند. ساکت در کنار جبران این دو اتفاق که به خودی خود انگیزه‌های مضاعفی را برایش ایجاد خواهد کرد به فکر جلب اعتماد دوباره هواداران نساجی است. همین سه مهم کار را برای گل‌گهر به مراتب سخت می‌کند. اما میزبان که امیدهای زیادی برای حضور در جمع چهار تیم دارد، حساب ویژه‌ای روی سه امتیاز بازی باز کرده است.

اما در اهواز احمد آل نعمه سرمربی تیم فولاد پس از پیروزی روحیه‌بخش مقابل صنعت نفت آبادان حالا به فکر کسب دومین پیروزی متوالی و فاصله گرفتن از جمع تیم‌های انتهای جدول است. او خیلی خوب می‌داند که چه بازی سختی در انتظارش خواهد بود. ملوان که تا اینجای لیگ فراتر از انتظار ظاهر شده و خودش را به عنوان شگفتی‌ساز لیگ معرفی کرده حتی به تساوی در این بازی هم فکر نمی‌کند. ملوان هفته گذشته در خانه با استقلال به تساوی 1-1 رضایت داد. شاگردان مهدی تارتار در این فصل فقط میل به پیروز شدن را یاد گرفتند. از آن طرف آل نعمه روی حمایت هوادارانش حساب کرده و انتظار می‌رود یک بازی زیبا را از دو تیم شاهد باشیم. سه امتیاز بازی همان قدر که برای میزبان اهمیت دارد برای تیم میهمان هم محکم ماند در جمع چهار تیم را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز